Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:54:31 GMT

در ارتش کلمبیا چه می گذرد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۴۹۹

در ارتش کلمبیا چه می گذرد؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه « نظر شما چیست؟» (Que Opinas?) مستند گزارشی است که هر هفته سه شنبه ها، روی آنتن هیسپان تی وی می رود. خبرنگار- مجری این برنامه در میان مردم کشورهای آمریکای لاتین حضور پیدا می کند تا نظرات مستقیم آنها را درباره به روزترین اتفاقات اقتصادی و سیاسی جویا شده  و این اطلاعات را در قالب ۵ تا ۶ گزارش مردمی آماده پخش ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث این هفته برنامه «نظر شما چیست؟» پیرامون  برخی مقامات بلندپایه ارتش کلمبیا از جمله پنج ژنرال  است که به همراه 12 افسر دیگر برای ارزیابی خدماتشان و وجود موارد دیگری از فساد به دادگاه فراخوانده شده اند. در این قسمت می بینیم که دامنه نفوذ رئیس سابق در ارتش کلمبیا چقدر است و چه تخلفات یا دسیسه هایی پشت عملکرد ارتش این کشور وجود دارد. همچنین درمورد تلاش های ارتش کلمبیا درمورد احقاق حقوق بشر و احتمال بازگشت قتل های سریالی مربوط به ارتش بحث هایی مطرح می شود.

برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر سه شنبه (ساعت 1:30 به وقت تهران)  روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات 14:30 و 19:30 سه شنبه، 5:30 و 10:30 چهارشنبه و ۰۳:۳۰ پنج شنبه پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی و سیاسی حقوق بشر فرهنگ و هنر قتل کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، ارتش این رژیم مدعی شد: در حمله هوایی فرمانده یگان موشکی جبهه غربی نیروهای رضوان وابسته به حزب الله را ترور کردیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از فرماندهان مقاومت در انفجار خودروی شخصی اش به شهادت رسیده است.

حزب الله با تأیید کشته شدن یکی از فرماندهان خود، نام وی را «اسماعیل الباز» ملقب به ابوجعفر، اعلام کرد که در راه قدس شهید شده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد