Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@00:25:27 GMT

کشف ۲۴۴ عدد باتری قاچاق در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۷۱۰

کشف ۲۴۴ عدد باتری قاچاق در کوهدشت

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک کامیون و کشف ۲۴۴ عدد باتری قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال در کوهدشت خبر داد. تاریخ انتشار: 15:13 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۶۰۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار"حاجی محمد مهدیان نسب " گفت: ماموران پلیس راه زانوگه کوهدشت حین کنترل محور مواصلاتی یک کامیون ایسوزو را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی خودرو ۲۴۴ عدد باتری خارجی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که محموله مکشوفه از جنوب کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود ادامه داد: کارشناسان ارزش باتری‌های کشف شده را یک میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال برآورد کردند و متهم به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس قاچاق ناجا لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند.

به گفته او ماموران پس از بررسی، محل نگهداری سیگار‌های قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و بازرسی به‌عمل آمده از مغازه تعداد ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهروموم مغازه گفت : در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان