Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@10:23:44 GMT

قیمت طلا و سکه پایین آمد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۷۲۸

صراط:

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار با افت ۱۱ هزار تومانی و طلای ۱۸عیار حدود یک‌هزار و ۴۰۰ تومان روبه‌رو شد.

به گزارش خبرآنلاین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۳۹۴ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۷ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلا نیز در بازار تهران کاهش پیدا کرد؛ به طوری که هم‌اکنون با قیمت ۴۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود.

بازار طلا و سکه امروز در شرایطی با این قیمت‌ها مواجه بود که دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۳۹۹ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۹۷۹ هزار تومان بود. از سوی دیگر، هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۴۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج سکه تمام سه میلیون زیر نرخ بازار تهران/ ۳۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از کف بازار جمع شد

به گزارش تابناک اقتصادی؛ هشتمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران  در روز شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار شد و با تخصیص ۷۴۹۹ ربع سکه و ۳۷۷۵ نیم سکه و ۵۰۵۶ تمام سکه به پایان رسید.

بر این اساس؛ در این حراج از مجموع ۹۳۷۴ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۴۹۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. این در حالی است که در بازار امروز تهران، قیمت ربع سکه ۱۳ میلیون و ۷۵۰ میلیون تومان بود.

همچنین، از مجموع ۴۱۰۸ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۳۷۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان تخصیص داده شد. این در شرایطی است که بهای نیم سکه در بازار تهران، ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به نرخ حراج، حدود ۳ میلیون تومان تفاوت دارد.

در حراج سکه تمام نیز از  مجموع ۶۵۷۷ قطعه سکه ثبت سفارش شده،۵۰۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۳۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است. نرخ کشف شده در حراج سکه تمام نشان می‌دهد که این نرخ نسبت به بازار آزاد، بیش از سه میلیون تومان ارزان‌تر است؛ چراکه امروز نرخ سکه امامی در بازار تهران، ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

بنابراین در پایان حراج امروز؛ ۱۶ هزار و ۳۳۰ قطعه سکه تمام، نیم و ربع به دست متقاضیان رسید و در مقابل بیش از ۳۴۰ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان نقدینگی از کف بازار جمع آوری و به حساب مرکز مبادله ایران واریز شد.

این در شرایطی است که تاکنون و در مجموع هشت حراج برگزار شده جمعا ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه انواع سکه به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

حراج ۱۵۰ شمش طلا

پانزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۱۵۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بر این اساس؛ امروز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران شاهد معامله ۱۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵  بود. طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا ۱۸۲ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده در این روز، ۴ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان  به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • افزایش قیمت سکه در 28 اسفند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ اسفند ماه
  • قیمت سکه امروز ۲۸ اسفند ماه به ۳۸ میلیون و۵۰۵ هزار تومان رسید
  • افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری سال
  • سکه رکورد شکست/ قیمت جدید را ببینید
  • افزایش ارزش سکه در بازار
  • حراج سکه تمام سه میلیون زیر نرخ بازار تهران/ ۳۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از کف بازار جمع شد
  • قیمت سکه ۳۷ میلیون تومان شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۶