Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقام‌های تنگه جبل‌الطارق به گزارش روزنامه ساندی تایمز درباره توانایی این منطقه برای روبه‌رو شدن با نتایج برگزیت بدون توافق واکنش نشان دادند. روزنامه ساندی تایمز پیشتر این گزارش را بر اساس اسناد دولت که بیرون درز کرده است، منتشر کرد. مقام‌های جبل‌الطارق اعلام کردند این گزارش قدیمی و اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«فابیو پیکاردو»، وزیر منطقه جبل‌الطارق گفت: «ما با تمام مساله‌های مربوط به جراین غذا، کالا، دارو، مردم و خودرو سروکار داشته‌ایم.»  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا و در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی 3-2 برای شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید. 

کسب سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیاری برای رئال داشت چون توانست اختلاف امتیازش را با بارسلونا که نزدیک‌ترین دنبال کننده آنهاست و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد به یازده امتیاز برساند و حالا امیدوار است که با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو قهرمانی‌اش را مسجل کند. 

روزنامه‌های اسپانیایی پس از بازی شب گذشته، تیتر و عکس صفحه اول‌شان را به این بازی مهم که توجه تمامی فوتبال‌دوستان از سراسر دنیا را به خود جلب کرده بود اختصاص دادند. 

مارکا با انتشار عکسی از شادی گل خاص جود بلینگام با لوکاس واسکز به هموار شدن مسیر رئال برای رسیدن به جام اشاره کرد و نوشت: «قهرمان!»

روزنامه آ.اس هم با عکسی از شادی پس از گل معروف جود بلینگام نوشت: «تقریبا قهرمان».

از سوی دیگر، روزنامه‌های کاتالونیا که به بارسلونا نزدیک هستند هم به شدت به تصمیمات داوری که به عقیده آنها در این بازی به ضرر این تیم تمام شد اعتراض کردند. موندو دیپورتیوو با انتشار تصویری از توپ بحث برانگیزی که طرفداران بارسا معتقد هستند وارد دروازه شده بود نوشت: «گل بود». 

روزنامه اسپورت هم با انتشار تصویر صورت ناراحت ایلکای گوندوگان، رونالد آرائوخو و پدری نوشت: «گل از دست رفته... و همه چیز تمام شد» تا به شانس کم بارسا برای کسب عنوان قهرمانی اشاره کرده باشد. 

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال