Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا فرهت روز یکشنبه در آیین راه اندازی نخستین فروشگاه آنلاین دارو داروپخش (کارپول) در سالن تلاش افزود: اتفاقاتی مانند راه اندازی فروشگاه آنلاین دارو می تواند بر توزیع مناسب دارو رصد کند.

وی اضافه کرد: هنگامیکه به شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین اجتماعی (تی پی کو) آمدم مشکل کارپول (ماده بی حسی دندان) در بازار آزاد وجود داشت و طبق بررسیها مشخص شد مقدار تولید نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است، اما متاسفانه درست توزیع نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهت ادامه داد: بنابراین با راه اندازی فروشگاه آنلاین کارپول علاوه بر اطمینان از اصالت و شرایط نگهداری دارو، میزان سفارشات و چگونگی توزیع آن مشخص می‌شود.

تولید ۷۰ درصد مواداولیه دارو از سوی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین اجتماعی 
مدیرعامل سرمایهگذاری دارویی تامین اجتماعی (تی پی کو) گفت: این شرکت از ۲۶ شرکت مختلف ایجاد شده که بزرگ‌ترین بخش دارویی کشور را تشکیل می دهد و شامل شرکت های تحقیق  و  توسعه، تولید کننده مواد اولیه، محصول نهایی انسانی و حیوانی، توزیع کننده و شرکت های بازرگانی و خدماتی است.

فرهت خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین اجتماعی (تی پی کو) ۷۰ درصد تولید مواد اولیه دارویی در کشور را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۳۰ درصد محصولات دارویی از سوی این شرکت تولید میشود و ۳۵ درصد محصولات دارویی را نیز این شرکت توزیع می‌کند.

فرهت یادآور شد: ۱۰ هزار نفر با میانگین سنی ۳۸ سال در شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین اجتماعی (تی پی کو) فعالیت دارند.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی ارز دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس