Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پیشوا با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی با رویکرد دینی در شهرستان، گفت: به دلیل تمرکز جمعیتی و مهاجرپذیری در شهرک های بالادستی نیاز به برنامه ریزی منسجم تری داریم.

‌به گزارش ایسنا، حسین عباسی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک دهه کرامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم بیان کرد: اقدامات فرهنگی و مذهبی و ساماندهی این امور در همه دوره ها و در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی به ویژه در شرایط حاضر که هجمه های سنگینی در فضای مجازی و حقیقی علیه کشور وجود دارد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: در این بین اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر در اذهان متبلور می شود و به همین جهت انتظارات از این مجموعه و دستگاه حاکمیتی را بالا می برد و توقع داریم تبلیغات اسلامی به طور جدی به موضوعات ورود داشته باشد.
 
فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: در زمینه خنثی کردن فشارهای اقتصادی و تحریمی، اداره تبلیغات اسلامی می تواند اثرگذار باشد تا روح سرد مشکلات اقتصادی را در جامعه از بین ببرد.
 
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات استان تهران باید حساسیت و توجه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی در شهرستان ها داشته باشد، افزود: قاعدتاً اگر وظایفی به ادارات شهرستانی محول می شود باید منابع مالی و اعتباری کافی نیز در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند اثرگذاری مطلوبی در حوزه فعالیت خود داشته باشند.
 
عباسی تصریح کرد: در موضوعات مذهبی و اعتقادی، مدیریت ارشد و امام جمعه و ادارات شهرستان به سازمان تبلیغات نگاه می کنند و انتظار عملکرد به مراتب قوی تر و منسجم تری را دارند.
 
وی گفت: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در شهرستان طی سال های اخیر افت و خیزهایی داشته ولی به دنبال ارزیابی عملکرد یک اداره خاص و پیدا کردن مقصر نیستیم بلکه حرکت کلی مد نظر است که به سمت اثرگذاری مطلوب باشد.
 
فرماندار پیشوا بیان کرد: رویکرد کلان مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منطبق با برنامه های دولت است.
 
وی گفت: مردم پیشوا خود پیشگام حرکت های مذهبی هستند و ادارات هم اگر می خواهند از این قافله خدمتگزاری عقب نمانند باید حرکت های بهتر و رو به جلو داشته و علی رغم مشکلات مالی و شرایط کلی کشور باید همه متوازن و همسان پیش روند تا انتظارات ملی و محلی محقق شود.
 
عباسی تصریح کرد: در موضوعات فرهنگی هم برنامه هایی طی یک سال گذشته در دستور کار بوده است و به ویژه در شهرک های بالادستی به دلیل تمرکز جمعیتی و مهاجرپذیری نیاز به برنامه ریزی منسجم تری داریم.
 
وی افزود: ادارات تبلیغات اسلامی،  فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه شهرداری وظایف فرهنگی و اجتماعی گسترده ای را بر عهده داشته و باید جلوتر از سایر ادارات هم حرکت کنند.
 
عباسی بیان کرد: شهرستان پیشوا نقاط قوت و قابلیت هایی برای عرضه در سطح ملی دارد و الگوسازی برای سایرکه مستلزم اقدامات بزرگتر و همدلی و همکاری بین همه اجزاء و بخش های دولت است.
 
وی با بیان اینکه شهرستان پیشوا نیاز به توجه بیشتری در زمینه ارتقای شاخص های فرهنگی دارد، افزود: هرچقدر برای ایجاد نشاط اجتماعی با رویکرد دینی کار و تلاش کنیم نیاز شهرستان است و باید اولویت کاری ما باشد.
 
فرماندار پیشوا گفت: مردم انتظار دارند همه مجریان و مدیران پای حل مشکلات و به دنبال ارتقای جایگاه شهرستان باشند و تلاش می کنیم با ایجاد همدلی در بین ادارات خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: با تمام توان از زحمات کشاورزان شهرستان حفاظت می کنیم.

وی ضمن بیان این که از ذخایر آبی موجود باید به خوبی نگهداری کرد، گفت: خدمات ما به کشاورزان ادامه دارد و ضرورت دارد در بحث کشاورزی، در کنار دولت، مسئولان شوراهای اسلامی و دهیاران  نیز پای کار باشند.

ترابی  افزود: اکنون ظرفیت تولید آب به نسبت اندک است و بنابراین ضرورت به کارگیری روش های نوین را به امری مبرم تبدیل می کند.

وی با اشاره به این که برنامه ریزی در بخش کشاورزی جدی گرفته شود، اظهار کرد: اقتصاد بخش بزرگی از شهرستان به تولید محصول و زراعت وابسته است.

وی گفت: درخصوص دریافت گزارش عملکرد روسای ادارات متولی در بخش کشاورزی کوتاه نخواهم آمد و انتظار دارم نتیجه اقدامات، برای مردم تشریح شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه اراضی کشاورزی، در خصوص آمادگی مکانیزاسیون ، توزیع به موقع کود و سم، توجه به مشکلات عشایر، مدیریت مناسب باغبانی و رفع مشکلات باغداران و سردخانه ها ، نظارت مناسب بر توزیع نهاده های دامی... ،خواستار ایفای نقش پررنگ تر  اداره جهاد کشاورزی شهرستان، و همکاری و تعامل  بیشتر سایر ادارات مرتبط جهت توسعه بخش کشاورزی شد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی اشنویه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، برنامه های پیش رو در حوزه های مختلف را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند