Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@04:54:06 GMT

قتل شهروند الشتری با سلاح گرم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۸۱۳

قتل شهروند الشتری با سلاح گرم

به گزارش ایکنا از لرستان به‌نقل‌از مرکز فوریت‌های پزشکی سلسله یک مرد 61 ساله الشتری شامگاه شنبه، بیست و ششم مرداد در داخل منزلش به قتل رسید.
این شخص که به شغل خیاطی هم مشغول بوده با شلیک دو گلوله توسط افراد ناشناس در منزل مسکونیش در داخل شهر الشتر به قتل رسیده که علت قتل در دست بررسی است.همچنین اواخر هفته گذشته یک جوان خرم‎آبادی در درگیری خیابانی توسط چند جوان دیگر با چاقو به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نفس سیستم بهداشتی غزه / بیمارستان امل از کار افتاد

منابع رسمی فلسطینی در نوار غزه از ادامه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان‌های واقع در خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر داده و اعلام کردند که بعد از حملات شدید اشغالگران، بیمارستان امل به طور کامل از کار افتاد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تداوم تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که بیمارستان امل در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه کاملاً از کار افتاده و از خدمت خارج شد.

هلال احمر فلسطین در ادامه گزارش داد: بعد از اینکه نیروهای اشغالگر صهیونیستی تیم‌های پزشکی و مجروحان را مجبور به تخلیه بیمارستان کردند و ورودی‌های آن را با موانع خاکی مسدود کردند، این بیمارستان از خدمت خارج شد.

سیستم بهداشتی نوار غزه نفس‌های آخر را می‌کشد

در ادامه این گزارش آمده است که با هدف قرار دادن مداوم و سیستماتیک بیمارستان‌های غزه، سیستم بهداشتی در این منطقه نفس‌های آخر خود را می‌کشد. اشغالگران از چند روز قبل دو بیمارستان خان یونس یعنی بیمارستان امل و مجتمع پزشکی ناصر را درحالی که تیم‌های پزشکی در داخل آنها بودند محاصره کرده و به شدت مورد حمله قرار دادند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یکی از کارکنان آن در حمله تانک‌های رژیم صهیونیستی به مناطق اطراف بیمارستان امل و ناصر به شهادت رسید. نیروهای اشغالگر با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند تا آخرین نفس سیستم بهداشتی غزه قطع کنند.

این نهاد فلسطینی در ادامه درباره تهدیدات صهیونیست‌ها برای حمله به رفح هشدار داده و تاکید کرد که این جنایت جدید منجر به شهادت هزاران نفر دیگر خواهد شد که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی ندارند.

منابع محلی هم از ادامه حملات و تیراندازی نظامیان صهیونیست به اطراف بیمارستان امل در خان یونس خبر دادند.

گزارش هولناک از جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء غزهانتقاد شدید حماس از سکوت جهانی در قبال بیمارستان الشفاء غزهارتش اسرائیل جنایتش در الشفاء غزه را رسانه‌ای کرد

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای زرهی ارتش اشغالگر بیمارستان امل را بستند و عملیات تخریب گسترده‌ای در مجاورت آن انجام دادند. همه تیم‌های ما در حال حاضر و در شرایط محاصره کامل در معرض خطر جدی قرار دارند. نیروهای اشغالگر دستور تخلیه کامل بیمارستان از تیم‌های پزشکی و بیماران و آوارگان را داده‌اند و به داخل این بیمارستان بمب‌های دودزا پرتاب می‌کنند تا افراد داخل آن را مجبور به خروج کنند.

از طرف دیگر وزارت بهداشت غزه گزارش داد که نیروهای اشغالگر ده‌ها بیمار و کادر پزشکی را در مجتمع پزشکی الشفاء در شمال نوار غزه بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنایات وحشیانه در بیمارستان الشفاء اقدام به محاصره دو بیمارستان ناصر و امل در خان‌یونس کردند.

بیمارستان الشفاء از ابتدای هفته گذشته تحت محاصره و حملات وحشیانه ارتش اشغالگر قرار دارد و تاکنون صدها نفر از کادر درمانی، بیماران و پناهندگان داخل بیمارستان به شهادت رسیده‌ یا زخمی شده‌اند.

اشغالگران محاصره وحشتناکی علیه این بیمارستان و مناطق اطراف آن تحمیل کرده‌اند و به‌مدت یک هفته است که افراد محبوس در بیمارستان الشفاء و خانه‌های اطراف آن آب و غذا ندارند.

«سلامه معروف» رئیس دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه اعلام کرد که صدها غیرنظامی در داخل مجتمع پزشکی الشفاء توسط نیروهای اشغالگر مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. صهیونیست‌ها از هفته قبل شروع به قتل‌عام غیرنظامیان در این بیمارستان کرده‌اند و علاوه بر آن کل منطقه اطراف این مجتمع پزشکی را به‌شکل دائمی مورد هدف قرار می‌دهند.

اما هولناک‌ترین جنایتی که نظامیان وحشی رژیم اشغالگر در مجتمع پزشکی الشفاء انجام داده‌اند تجاوز به زنان از جمله زنان باردار در این بیمارستان مقابل چشمان خانواده و همسرانشان و سپس به شهادت رساندن آنهاست!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کفش‌هایی که زیر پا نرفت
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • لحظه سقوط یک شیر نر به داخل آبشار + فیلم
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • آخرین نفس سیستم بهداشتی غزه / بیمارستان امل از کار افتاد
  • ۸۰ درصد کیت‌های آزمایشگاهی مورد استفاده تولید داخل هستند