Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@14:29:02 GMT

خرید تجهیزات آتش‌نشانی جدید؛ به زودی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۸۵۶

خرید تجهیزات آتش‌نشانی جدید؛ به زودی

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی داوری  در مراسم بهره برداری از پروژه مجموعه باغ هنر گفت: امروز تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی در شهر تهران به ۱۳۱ ایستگاه رسید و به این ترتیب تهران یکی از پر ایستگاه‌ترین شهرهای دنیا در حوزه آتش‌نشانی محسوب می‌شود.

وی افزود: هفت ایستگاه در برنامه آینده توسعه‌ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد که از این میان دو ایستگاه قدیمی بازسازی و پنج ایستگاه به تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهر تهران افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش این پنج ایستگاه تا پایان سال ۹۹ تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهر تهران به ۱۳۶ ایستگاه خواهد رسید.

داوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع زمان دسترسی شهروندان به خدمات باکیفیت سازمان آتش نشانی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم زمان خدمت‌رسانی شهروندان را سریع‌تر کنیم. شاخص رسیدن شهروندان به این خدمات در حال حاضر ۴ دقیقه و ۱۳ ثانیه است اما این به این مفهوم نیست که ما می‌توانیم همه موارد را در شهر تهران پوشش دهیم. بی‌تردید برخی خلأها در برخی از نقاط شهر تهران وجود دارد. لذا بر همین اساس طرح‌های توسعه‌ای در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی تاکید کرد: زمان فعلی دسترسی شهروندان به خدمات آتش نشانی زمانی مناسب در استانداردهای جهانی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از بهره‌برداری ۹ دستگاه نردبان خبر داد و گفت: امروز ۹ دستگاه نردبان مورد بهره برداری قرار گرفت؛نردبان‌هایی که در آخرین روزهای سال گذشته با حمایت شهردار تهران وارد کشور شد. این نردبان‌ها ارتفاعی بین ۳۰ تا ۶۴ متر دارند البته تجهیزات دیگری همچون دستگاه‌های تنفسی و البسه ویژه آتش‌نشانی نیز تا چند ماه آینده وارد کشور خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی شهر تهران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شاخص پوشش شهردار تهران آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نردبان بلند مهدی داوری تجهیزات آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو