Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهران امینی فرد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران جایگاه ویژه ای در تنویر افکار عمومی دارند.

وی افزود : در حال حاضر حدود ۱۶۰ پزشک متخصص در شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و هم اکنون نیازمند افزایش تخت های بیمارستانی در شهرستان های جنوب استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان داشت: پروژه های خوبی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حال اجراست از جمله احداث بیمارستان ۵۴۰تختوابی ایرانشهر و چابهار که در صورت تامین منابع مالی طی چند آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: همچنین نخستین سایت اختصاصی با مجموعه آشیانه بالگرد هوایی در جنوب شرق کشور با مساحت  ۴ هکتار و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان تا یک ماه آینده در ایرانشهر راه اندازی می شود.

امینی فرد تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، اخذ مجوز علمی است که نشان از رشد و بالندگی آموزش های مناسب این حوزه است، که به زودی شاهد چاپ این مجله خواهیم بود.

وی بیان کرد: در طرح ملی بسیج کنترل فشار خون ۴۰ هزار بیمار خونی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شناسایی شدند.

وی با اشاره بر اینکه ۷ بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فعالیت دارند، گفت: به دنبال افزایش تجهیزات در این بیمارستان ها هستیم، همچنین فاز یک بیمارستان ۶۴‌تختخوابی مهرستان با عنوان اورژانس پیش بیمارستانی با ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4695769

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان اورژانس هوایی قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • ۱۴۴ مصدوم در حوادث جاده ای کرمان
  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • افزایش نظارت‌ بر پسماند بیمارستانی در مازندران
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته