Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@11:04:43 GMT

علت برکناری مدیرعامل صنایع شیر ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۸۹۱۹

علت برکناری مدیرعامل صنایع شیر ایران

مدیرعامل شرکت دولتی صنایع شیر ایران که متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است برکنار شد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، ابراهیم حسینی مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) روز گذشته برکنار و بر اساس اطلاعات به دست آمده شخصی به نام قدوسی جایگزین وی شده است که مراسم معارفه وی نیز فردا برگزار میشود.

برخی از مسئولان این شرکت در گفتگو با تسنیم ضمن تایید این موضوع اما دلیل برکناری حسینی را اعلام نکرده و تنها به ذکر این جمله بسنده شد که دستگاه های نظارتی و مسئول به این موضوع رسیدگی میکنند و بیانیه خبری این شرکت فردا منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس نامه جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، حسینی دارای تخلفاتی در شرکت پگاه بوده است و تقی زاده خواهان برکناری وی از سوی وزیر شده بود.


گفتنی است؛ به تازگی در شبکه‌های اجتماعی مطالبی مبنی بر اینکه درحال انگشت نگاری در سفارت کانادا در استانبول ترکیه دیده شده و قصد مهاجرت از ایران با وجود داشتن پرونده‌های سنگین مالی منتشر داشته، منتشر شد که وی در این خصوص گفته بود: نمی‌دانم منبع چنین اخباری کجاست؛ به هر حال من قصد مهاجرت از کشور را ندارم و خانه و زندگی و خانواده من در اینجا هستند. مدیرعامل شرکت پگاه در ادامه درمورد اخباری مبنی بر تخلفات مالی که از سوی وی سر زده است نیز گفته بود: دستگاه‌های نظارتی متعددی بر عملکرد ما نظارت دارند و اگر خللی وجود داشته باشد، باید از سوی این دستگاه ها گزارش شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صنایع شیر برکناری مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد راضی جلالی درنشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جهت حضور استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بین المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام خواهند کرد افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های استان خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالین اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزاری صنعت، معدن و تجارت کشور‌های دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و بهمین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

محمد راضی جلالی تصریح کرد: جهت هماهنگی در راستای حضور قوی و گسترده‌ی استان در این نمایشگاه، نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، شرکت شهرکها، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی شیلات و میراث فرهنگی برگزار شد.

وی علت انتخاب این دستگاه‌ها را محوری‌تر بودن این دستگاه‌ها دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی که بر عهده استان است، ارائه محصولات و توانمندی‌های استان با تاکید بر زنجیره‌های ارزش منتخب استان در حوزه شیلات، محصولات کشاورزی و خرما است.

راضی جلالی ادامه داد: کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌ها بزودی عملیاتی خواهد شد؛ محور اصلی برگزاری نمایشگاه اتاق بازرگانی، شیلات و جهاد کشاوری استان است و دستگاه‌های دیگر بصورت پیشتیبان فعالیت خواهند کرد و طی روز‌های آتی نشست‌های تکمیلی جهت برنامه ریزی نحوه حضور و نحوه ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برگزار خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار به اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی، به شرکت‌های زیرمجموعه‌ی دارای توانمندی‌های صادراتی و پیگیری جهت مشارکت گسترده این شرکت‌ها در نمایشگاه، در قالب غرفه‌های تخصصی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • مردم، اتحاد، امید
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • به‌کارگیری ۱۸ تانکر آبرسان در ایام نوروز
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد