Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل سابق دادگستری استان قم با تأکید بر اینکه ادارات استان قم کمترین آلودگی‌های مالی  و اخلاقی را در کشور دارند گفت: میزان و اندازه تخلف هم قابل‌مقایسه با سایر استان‌ها نبوده و بسیار کم است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مرکز آموزشی قوه قضائیه استان برگزار شد، تأثیر محیط بر فهم و درک انسان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تأثیری که محیط و فضای معنوی قم در منش و رفتار قضات می‌گذارد غیرقابل‌ انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سابق دادگستری استان قم عنوان کرد: با رصد آرای صادر شده از سوی قضات در استان قم مشاهده می‌شود درک و فهم عمیقی که قضات در صدور آرا در قم دارند بسیار متفاوت از سایر استان‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه ادارات استان قم کمترین آلودگی‌های مالی  و اخلاقی را در کشور دارند، افزود: علاوه بر این مسئله میزان و اندازه تخلف هم قابل‌ مقایسه با سایر استان‌ها نیست، همچنین انسجام و پیوستگی که در استان قم میان نیروها وجود دارد را نمی‌توان در سایر استان‌ها مشاهده کرد.

خلیلی تأکید کرد: اگر فکر مدیریتی در جامعه‌ای وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند این فکر را از بین ببرد، در استان قم ما شاهد فکر مدیریتی و نگرش واحد در میان مسئولان و مدیران بوده‌ایم.

اشتغال بازنشستگان با 40 سال خدمت در شهرداری همدان تخلف اداری استنباید مراحل دادرسی ‌یک پرونده قضایی بیش از یکسال طول بکشداصفهان| 4 میلیون و 590 هزار پرونده قضایی در 68 ماه بررسی شد

رئیس کل سابق دادگستری استان قم حمایت مراجع معظم تقلید را مورد تأکید قرار داد و گفت: علی‌رغم اینکه کار کردن در این استان سخت است اما با وجود حمایت مراجع و علمای بزرگوار کار بر بنده دشوار نبود، وقتی خدمت مراجع معظم می‌رسیدم به‌واسطه راهنمایی و ارشاد آن‌ها انرژی مضاعف می‌گرفتم.

وی تأکید کرد: ظرفیت عظیم مراجع در استان نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است و باید از این ظرفیت استفاده و بهره‌های لازم را برد.

خلیلی با اشاره به طراحی 1378 برنامه عملیاتی در استان قم عنوان کرد: در دادگستری قم، ما موقعیتی را به لحاظ وضع موجود و مطلوب طراحی و تعریف کرده بودیم که گام‌به‌گام این برنامه‌ها را عملیاتی کردیم.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، علی دهقانی افزود: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.
او ادامه داد: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمد‌های عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط