Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: شماره‌گذاری صندلی‌ها، ایجاد گیت ورودی، بلیط فروشی الکترونیک و نصب دوربین در فضای ورزشگاه حداقل استاندارهایی است که باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال ملزم به رعایت آنها شده‌اند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری در حاشیه بازدید از دومین المپیاد فوتبال استعدادهای برتر کشور که در رده نونهالان دختران و پسران به میزبانی استان البرز   برگزار می‌شود، در خصوص ضرورت استاندارسازی استادیوم‌های کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای مسابقات فوتبال به عهده هیات فوتبال و سازمان لیگ است، از سال گذشته تاکنون شاهد همجمه زیادی به هیات و سازمان لیگ بودیم و کار به جایی رسیده بود که هر حادثه‌ای که در فرایند برگزاری یک مسابقه فوتبال اتفاق می‌افتاد، انگشت تقصیر به سمت این دو نشانه گرفته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای اصلاح این روند، از مدتی قبل با جدیت به دنبال استاندارسازی استادیوم‌ها هستیم تا مسابقات تا حد امکان در فضایی مناسب برگزار شود که در این فرایند از باشگاه‌ها درخواست کرده‌ایم که ورزشگاه‌های خود را تجهیز کنند.

این مسئول توضیح داد: شماره‌گذاری صندلی‌ها، ایجاد گیت ورودی، بلیط فروشی الکترونیک و نصب دوربین در فضای ورزشگاه حداقل استاندارهایی است که باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات فوتبال ملزم به رعایت آنها شده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های که به سازمان لیگ وارد شده، اکثر استادیوم‌های ما به سمت تجهیز خود و رعایت حداقل استاندارهای لازم برای برگزاری مسابقات حرکت کرده‌اند.

شکوری ابراز کرد: تا کنون عملیات شش استادیوم در بحث بلیط فروشی، ایجاد گیت ورودی و فروش اینترنتی بلیط استانداردسازی شده و امیدواریم به زودی دیگر استادیوم‌ها هم به این سمت حرکت کنند.

دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: تماشای بی دغدغه و آسان یک مسابقه فوتبال حق همه علاقه مندان این رشته است و باید به سمتی پیش برویم که هر یک از طرفداران تیم‌ها بتوانند بلیت مسابقه مورد نظر خود را به راحتی در خانه خریداری کنند و بدون هیچ مشکلی وارد استادیوم شوند و بدون هیچ مساله خاصی رقابت تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ورزش لذت بخشی است، توضیح داد: تیم‌هایی که از لیگ یک صعود می‌کنند، اگر استانداردهای تعیین شده را رعایت نکنند از حضور در لیگ برتر محروم خواهند شد و امیدواریم از هفته آینده که لیگ شروع می‌شود مردم تغییرات را به خوبی احساس کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال دبیرکل فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مالکیتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت مالکیت استقلال و پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران در رشت به آخرین وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اشاره و اظهار کرد: گرچه موانع بدهی‌های این ۲ باشگاه برطرف شده ولی بحث مالکیت مشترک همچنان پابرجاست.

وی  که برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان به رشت سفر کرد، افزود: اما به زودی مشکل مالکیتی پرسپولیس برطرف خواهد شد و این باشگاه زیرنظر یکی از بانکها قرار می‌گیرد و با این وجود مشکل برطرف می‌شود زیرا وزارت ورزش می‌تواند یک باشگاه را زیرنظر خود داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به وضعیت فوتبال ایران در رتبه‌بندی‌های جهانی اشاره و بیان کرد: در رشته فوتبال رتبه بیستم جهان را دراختیار داریم، ضمن اینکه در فوتسال رتبه ششم و در فوتبال ساحلی که یکی از قطب‌های برتر بشمار می‌رویم‌ رتبه پنجم جهان را دراختیار داریم.

برگزاری مسابقات فصل آینده با VAR

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه رقابت‌های سال آینده لیگ برتر با VAR انجام می‌شود، گفت: از فردا یکشنبه نیز، ۲۵ داور زیر نظر ۲ مدرس از اسپانیا و ایتالیا آموزشهای لازم را فرا خواهند گرفت. 

وی ادامه داد: هم اینک مدرسان اسپانیایی و ایتالیایی در تهران حضور دارند تا داوران ایرانی را تحت آموزش قرار دهند، ضمن اینکه هفت داور نیز زیر نظر مدرسان مصری و اردنی آموزش لازم اتاق VAR را فرا خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

برگزاری فصل آینده لیگ برتر با VAR

تاج ادامه داد: البته ما داوران آموزش دیده هم داریم و با آموزش این تعداد داور نیز، مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت و برای آوردن این سیستم در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.

وی افزود: البته VAR در برخی از ورزشگاه‌ها به صورت ثابت نصب خواهد شد و همچنین باشگاه‌هایی همانند گل گهر سیرجان، سپاهان و سایر باشگاه‌ها که درخواست دارند تا سیستم کمک داور ویدئویی نصب شود، اگر شرایط نصب VAR را داشته باشند، این سیستم به آنان نیز واگذار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ما برای اینکه شاهد کاهش اعتراضات در فوتبال باشیم باید به سمت VAR برویم و البته امیدوار نیستیم که اعتراضات تمام شود زیرا اعتراض کردن امری طبیعی در فوتبال شده اما به طور حتم با آوردن این سیستم، شاهد کاهش اعتراضات به داوری خواهیم بود.

تاج در ادامه به وضعت فوتبال گیلان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه گیلان نقش زیادی در تیم‌های ملی فوتبال دارد و بازیکنان زیادی از این استان در تیم‌های ملی مختلف فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در هر ۲ بخش بانوان و آقایان حضور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از سوی دیگر گیلان در لیگ های مختلف کشور نیز نمایندگانی دارد و در بخش مربیان نیز استان گیلان مربیان ارزشمندی در هر ۲ بخش بانوان و آقایان دارد که در تیمهای ملی مختلف فعالیت دارند.

وی در ادامه به وجود پتانسیل بالا در فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان در گیلان اشاره و بیان کرد: گیلان باید در این ۲ بخش که از قطب‌های برتر کشور محسوب می شود، سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد زیرا پتانسیل بسیار خوبی در این ۲ بخش در این استان وجود دارد.

وی در خاتمه به سرمایه‌گذاری مناسب باشگاه ملوان در بخش بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: از باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل سرمایه‌گذاری در بخش فوتبال بانوان تشکر می‌کنم که این تیم توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کند و امیدواریم که این باشگاه و همچنین هیات فوتبال گیلان در فوتبال ساحلی نیز سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند.

مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماس‌خاله با کسب 37 رای از 37 آرای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • درخواست مهدی تاج از بانوانی که به استادیوم می‌آیند
  • شرایط مالکیتی استقلال و پرسپولیس مشخص شد