Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره عکس «نمای ملی» از ۲ شهریور تا ۲۰ مهرماه سال جاری در دو بخش معماری و مستند اجتماعی با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره عکس «نمای ملی» بر آن است تا با دعوت از تمامی عکاسان حرفه‌ای و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هنرمندان  سراسر کشور آن‌ها را به اندیشیدن پیرامون فرهنگ بانکداری نوین تشویق کرده و از سوی دیگر تبیین‌کننده الگوهای رفتاری در بانکداری الکترونیک و دیجیتال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت تاریخی سبک زندگی اجتماعی مردم ایران در استفاده از خدمات بانکداری سنتی، الکترونیک و دیجیتال در آخرین سال‌های قرن ۱۴ هجری شمسی، توجه به همدلی در کسب‌وکار، ثبت زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ابنیه تاریخی و ساختمان‌های قدیمی بانک ملی ایران و ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال از اصلی‌ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است.

جشنواره عکس نمای ملی در بخش معماری با موضوعات ابنیه تاریخی و قدیمی، طراحی و خطوط معماری بناها، تزئینات معماری، نمای بدنه شعب و هویت بصری ساختم آن‌های بانک ملی ایران و در بخش مستند اجتماعی با موضوعات بازار، کسب‌وکار و مراودات پولی و بانکی به شیوه‌های سنتی، الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

در این جشنواره به نفرات اول در هر  بخش، تندیس طلایی جشنواره به همراه لوح زرین و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات دوم لوح زرین به همراه ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح زرین به همراه ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

در هر بخش، دو عکس شایسته تقدیر شناخته می‌شوند که به هرکدام  لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

این جشنواره که به دبیری داود اسماعیل گل برگزار خواهد شد را «مسعود زنده روح کرمانی»، «کریم متقی»، «سروش کیایی»، «بهنام صدیقی» و «خشایار فاضل کاشانی» داوری خواهند کرد.

هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از دوم شهریور۹۸ تا ۲۰ مهرماه ۹۸ با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد، متن کامل فراخوان و شرایط ارسال اثر را دریافت و برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کنند.

تلفن‌های دبیرخانه جشنواره ۶۰۹۹۳۷۲۷-۰۲۱ و ۶۰۹۹۲۳۷۸-۰۲۱، پست الکترونیکی  دبیرخانه prs@bmi.ir و اطلاعات تکمیلی در خصوص این جشنواره علاوه بر سایت بانک ملی ایران در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس  @namayemelli  و کانال جشنواره در بله به نشانی https://ble.im/Namayemelli  قابل‌دسترسی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره عکس مسابقه عکاسی بانکداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت