Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان روسیه قهرمانی زودهنگام رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در استونی را از آن خود کرد تا جام قهرمانی هم در آزاد و هم در فرنگی از آن روس‌ها شود.

به گزارش ایسنا، در پایان ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان ۲۰۱۹ در تالین استونی، روسیه با ۳ طلا و یک نقره و مجموع ۹۷ امتیاز در صدر جای دارد و ایران نیز با ۲ طلا و ۲ برنز و مجموع ۹۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عملکرد فرنگی‌کاران ایران در ۵ وزن دوم چنگی به دل نزد. رضانژاد در ۶۰، مختاری در ۶۷ و سید مهدوی در ۹۷ کیلوگرم حذف شدند، فروزنده در ۸۲ کیلوگرم به رده‌بندی رفت و رستمی در ۷۲ کیلوگرم راهی گروه بازنده‌ها شد.

اما روسیه در ۵ وزن دوم شانس رسیدن به ۲ مدال طلا و یک برنز را دارد که با این اوصاف قهرمانی روس‌ها با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به دیگر رقبا قطعی است و ایران و ترکیه نیز برای رسیدن به نایب قهرمانی تلاش می‌کنند.

ترکیه در ۵ وزن نخست تنها ۲ مدال برنز گرفت و هم اینک با مجموع ۴۲ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد اما در ۵ وزن دوم شانس رسیدن به یک طلا و ۴ برنز را دارد.

به گزارش ایسنا، پیش از این تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران عنوان سوم جهان را از آن خود کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم قرعه کشی رقابته هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان برگزار شد و تیم دختران ایران در گروه A با تیم های رومانی ، هلند و برزیل هم گروه شد.

تیم‌ملی جوانان دختر ایران سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مقدونیه را بدست آورد.

رقابت‌های جوانان دختر قهرمانی جهان از ۳۰ خرداد الی ۱۰ تیر با حضور ۳۲ تیم در کشور مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ایمان محمدی به نشان برنز رسید
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند