Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@13:23:24 GMT

میهمان ناخوانده استقلال برابر ماشین

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۲۰۲

میهمان ناخوانده استقلال برابر ماشین

سرمربی استقلال مجبور است در هفته اول لیگ برتر از یک بازیکن جوان در ترکیب تیمش استفاده کند.

استقلال در شرایطی روز جمعه در هفته اول لیگ برتر به مصاف ماشین سازی می رود که سیاوش یزدانی به عنوان خرید اصلی این تیم در پست دفاع وسط با حکم کمیته اخلاق محروم است و نمی تواند در این بازی برای آبی ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب استقلال برای بازی با ماشین سازی از یک بازیکن جوان در ترکیب تیم خود رونمایی خواهد کرد، شاهین طاهرخانی که از فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و اتفاقا سابقه دعوت شدن به تیم امید را هم دارد.

طاهرخانی در بازی های دوستانه اخیر استقلال هم در ترکیب ثابت به میدان رفته است و استراماچونی این بازیکن را آماده اولین بازی تیمش در لیگ نوزدهم می کند.

/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" امید عالیشاه به خاطر مصدومیتی که در ده دقیقه ابتدایی دیدار با صنعت نفت آبادان نصیبش شد بازی حساس یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک را از دست داد.

با غیبت عالیشاه و اینکه او به دیدار عصر جمعه نخواهد رسید، احتمال بازی کردن امیری در ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد.

امیری تقریبا در تمام بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس معمولا بازیکنی بوده که به جای عالیشاه و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده و البته بازوبند کاپیتانی را از او تحویل گرفته است.

امیری که در دوره سرمربیگری اوسمار شرایط بازی کردن را پیدا کرد تنها در بازی دور قبلی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما در دو ماه اخیر و بازی‌های لیگ برتر دقایق چندانی نصیبش نشده است.

دیدار در آبادان و مصدومیت زودهنگام عالیشاه باعث شد تا امیری دقیقه 12 وارد میدان شود و این بار شانس بیشتری برای نشان دادن توانمندی‌هایش داشته باشد، اما با وجود تلاش فراوان نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

حالا امیری امیدوار است در بازی با ایرالکو در جام حذفی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بقیه بازیکنان وارد میدان شود و به عنوان بازیکن آزاد پشت سر عیسی آل‌کثیر نقش مهمی در فاز تهاجمی تیمش ایفا کند که باید دید اوسمار این فرصت و این شانس بزرگ را به او خواهد داد یا باز هم روی این مهره باتجربه و توانمند به عنوان بازیکن جانشین حساب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود