Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما توانستیم پنجمین دهه انقلاب را با افتخار آغاز کنیم که بیانیه گام دوم انقلاب از رهبری نیز در این رابطه بر حضور مردم و جوانان برای پیشرفت نظام و انقلاب تاکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارنامه انقلاب اسلامی در طول عمر پر برکت چهل ساله درخشان است؛ البته در این بین باید به کم و کاستی‌ها نیز توجه کنیم و بر همین اساس باید از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عصاره مردم است و اگر سازمان بسیج در کنار مجلس قرار بگیرد می‌توان سرعت تحقق برنامه‌ها را افزایش دهد، گفت: از نظر ما هرکس به دنبال موفقیت روز افزون کشور و میهن است در قالب تفکر بسیجی قرار دارد، از این رو می‌گوییم در کشور ۸۰ میلیون بسیجی وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این سازمان تلاش دارد برنامه‌های نظام به واسطه سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها سریعتر اجرایی شود، اظهار داشت: همکاری با مجلس را به فال نیک می‌گیریم تا با سایر سازمان‌های کشور نیز وارد همکاری شویم. بسیج در همکاری با سایر دستگاه‌های کشور از جمله قوه قضاییه در پیش‌گیری از جرایم و فسادهای اقتصادی می‌تواند کمک کند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج در عرض دستگاهی قرار نمی‌گیرد و در طول ماموریت‌های آنها عمل می‌کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما در استان‌ها از مجمع بسیج استانی بهره‌مند هستیم که یک پارلمان مردمی محسوب می‌شود و با فعال کردن کارگروه‌های تخصصی راهکارهای مفید را ارائه می دهند، تصریح کرد: امروز این امکان در سازمان بسیج وجود دارد که با روش‌های فناوری رسانه می‌توان با دورترین ارکان بسیج دراقصی نقاط کشور ارتباط برقرار کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از نگاه خوب رئیس مجلس و همه نمایندگان که در تعامل و پشتیبانی بسیج سنگ تمام می‌گذارند تشکر می‌کنم.امیدوارم در سایه این همکاری‌ها برای مردم عزیز و انقلاب اسلامی در پنجمین دهه انقلاب گام های مستحکم‌تر برداریم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث محرومیت زدایی نیز مشارکت مردمی ضامن اتفاقات بزرگ شد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس هر دستگاهی برای موفقیت باید از مشارکت های مردمی خارج از تشریفات مرسوم بهره مند باشد.

سردار سلیمانی در پایان گفت: در مناطق سیل زده ۱۱ هزار و پانصد مسکن ترمیم و ساخته شد که در تحقق آن شاهد مشارکت معجزه آسای مردم بودیم، لذا انعقاد تفاهم با مجلس می‌تواند در بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی نقش به سزایی داشته باشد.

کد خبر 452016 برچسب‌ها دفاع - بسیج

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مشارکت گروه‌های جهادی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سردار زهرایی شامگاه سه‌شنبه هفتم فروردین_در همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نقطه تمرکز دشمن را به خوبی تشخیص داده‌اند که به این موضوع در نام‌گذاری‌های هر سال توسط ایشان به خوبی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری، سال خاصی را در پیش داریم که از آن به عنوان نبرد آخرالزمانی یاد شده است، افزود: حدود شش ماه از آرزوی صهیونیست‌ها برای از بین بردن گروه حماس می‌گذرد و تا امروز هیچ کاری در این خصوص نتوانسته‌اند، انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بعضی از افرادی که امروز سرخود را مانند کبک زیر برف کرده‌اند تا واقعیت‌های انجام شده در ایران اسلامی را مشاهده نکنند، تبدیل ایران به ابر قدرتی را نمی‌خواهند ببینند و امروز مردم یمن، عراق و حماس و حزب‌الله لبنان با حمایت ایران با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

زهرایی افزود: گروه‌های جهادی که سبب مشارکت مردم در انجام کارها می‌شوند، حلقه میانی بین حاکمیت و مردم است و جز با رئیس‌جمهور و استانداران جهادی تحقق جهش تولید امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: جهش تولید باید منجر به کاهش سهم دولت در حوزه‌های اقتصادی شود اما نظارت دولت بر این حوزه‌ها باید ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: جریان فتنه به دلیل نبود فهم مشترک انجام شد که چند ماه کشور را دچار هزینه‌های میدانی و ریالی کرد و هنوز هم آثار آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی با بیان این که فرد جهادی با انجام کاری به سراغ کار دیگری می‌رود، گفت: تحقق شعار سال با همراهی گروه‌های جهادی امکان‌پذیر خواهد شد.

زهرایی گفت: چهار سال قبل نهضت خدمات مومنانه با پیام مقام معظم رهبری آغاز شد و در سال‌جاری هم به دلیل برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان‌جنوبی در آخر سال آینده، سال معنوی خاصی در این استان خواهیم داشت و گروه‌های جهادی در این راستای کمیته جهادی به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: سیزدهم شهریور سال‌جاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگران خراسان جنوبی برگزار می‌شود و در سوم خرداد هم شورای جهادگران کشور برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل بیمه جهادگران از طریق مجلس شورای اسلامی و سپاه پاسداران کشور برای حل مشکلات حقوقی و درمانی جهادگران در حال انجام است.

کد خبر 739557

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود