Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله انصاری روز یکشنبه در حاشیه آیین بدرقه و اعزام کاروان استان اصفهان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد ورزشی برای پشتوانه سازی تیم های مختلف بسیار مفید و ضروری است، بنابراین برگزاری هر ساله آن با ابعاد وسیع تر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای این المپیاد ردیف بودجه مشخص تعریف شده تا برای برگزاری آن با مشکل روبه رو  نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با اشاره به بهبود جریان استعدادیابی در کشور اضافه کرد: در دوره گذشته فرایند استعدادیابی به طور کامل اجرا نشد و بر همین اساس امسال از فدراسیون ها خواسته شد شاخص های مهارتی مشخص تعیین کنند تا روند ارزیابی دقیق تر و بهتر انجام شود.

رییس کمیته استعدادیابی المپیاد استعدادهای برتر کشور اضافه کرد: همچنین از فدراسیون ها درخواست کردیم که برنامه نگهداشت از استعدادها را پیاده کنند، به این معنا که چهره های مطرح و ارزشمند برای پرورش و سرمایه گذاری را سه تا چهار سال با نظارت هیات ها و با کمک وزارتخانه حمایت کنند تا سرانجام به اضافه شدن نیروهای خلاق و ورزشکاران حرفه ای منجر شود.

وی اضافه کرد: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور از لحاظ تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با سال قبل حدود ۲۰ درصد رشد داشت و این نشان از توجه مطلوب فدراسیون ها و استان ها با امر استعدادیابی است.

انصاری خاطرنشان کرد: ۹۶ رشته ورزشی در این المپیاد در نظر گرفته شد و ۲۰ استان میزبان ورزشکاران در رشته های مختلف خواهند بود.

آیین بدرقه و اعزام کاروان ورزشی استان به دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور روز یکشنبه با حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مسوولان هیات و اداره کل در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور طی سال‌جاری  ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور به میزبانی ۱۹ استان کشور در ۹۶ رشته برگزار می شود.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

 در پایان این مراسم پوستر دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور رونمایی شد.

۶۰۲۰/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعدادیابی المپیاد ورزش و جوانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»