Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و خراسان جنوبی ۵۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد روان گردان شیشه، مرفین و سایر مواد مخدر از یک کامیون حامل سبوس و خوراک دام در محور زاهدان – بیرجند کشف شد.

در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر عناصر حمل و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی که به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد روان گردان شیشه را از استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه کامیون در پوشش محموله تجاری سبوس و خوراک دام قصد انتقال به استان خراسان جنوبی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور زاهدان- بیرجند اعزام و اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو کامیون به همراه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که به عنوان اسکورت خودرو حامل مواد مخدر بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو خودرو متوقف و راننده‌های آن‌ها دستگیر شدند.

در بازرسی از خودرو متهمان ۳۲۳ کیلو شیشه، ۲۶۶ کیلو مرفین و ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد که به همراه متهمان به منظورانجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی منتقل شدند.

انتهای پیام/ک

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در بار سبوس و خوراک دام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی رودان قاچاقچیان در انتقال ۳۸۴ کیلو تریاک ناکام ماندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت‌زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 384 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی همچنین از کشف انواع کالای قاچاق در 48 گذشته به ارزش 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.

جاویدان عنوان کرد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا وارز و حین کنترل محورهای مواصلاتی، موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: کالاهای قاچاق مکشوفه شامل: 3 هزار و 114 دست انواع البسه، یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه موتور قایق، 130 عدد انواع لوازم آرایشی، 192 جفت کفش، 665 دستگاه سیگار الکترونیک، 44 کارتن انواع محصولات کشاورزی، 650 عدد انواع آبمیوه خارجی، 7 دستگاه تلویزیون led و غیره فاقد مدارک است.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا 12 خودرو شوتی توقیف و 10 متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند، یادآورشد: حسب اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر 20 میلیارد ریال است که کلیه کالاهای مکشوفه تحویل انبار سازمان اموال تملیکی استان شد.

جاویدان تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به‌کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار