Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمود پرهام با اشاره به موضوع سونوگرافیست های زن در مراکز درمانی قم گفت: مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان قم طی یک سال گذشته تلاش زیادی برای جذب نیروی متخصص سونوگرافی کردند و در نهایت در حالی که دو سهمیه به قم اختصاص داده شده بود با پیگیری های مستمر از وزارت بهداشت توانستیم سه نیروی زن در این حوزه جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمام پزشکان جذب شده طی دو سال گذشته زن بوده اند، ابراز کرد: در حوزه سونوگرافی آزاد نیز ما هر حمایتی نیاز باشد به بخش خصوصی برای ارائه خدمت در قم انجام خواهیم داد و شما نمی توانید پزشک رادیولوژیستی را پیدا کنید که درخواست کار در قم داشته ولی نتوانسته که فعالیتش را انجام دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تقاضای سونوگرافی خانم در قم بالاست، در دستورالعمل های جدید پزشکان بیش از گذشته ملزم به استفاده از سونوگرافی برای تشخیص وضعیت بیمارها هستند و کمبود متخصص در این حوزه مشکل تمام کشور است و مختص به استان قم نیست.

پرهام با اشاره به اینکه پزشکان متخصص رادیولوژی طی سال های اخیر سه برابر شده است، گفت: با ادامه این روند در دو سه سال آینده این مشکل رفع می شود. امروز نیز هر کس رادیولوژیستی می شناسد که علاقه مند به کار در شهر قم است ما استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: دو بیمارستان شهید بهشتی و حضرت معصومه(س) به صورت شبانه روی در طول هفته پزشک سونوگرافی دارند و در موارد اورژانسی بیماران حتی در روزهای تعصیل می توانند با مراجعه به این دو بیمارستان سونوگرافی مورد نیاز را انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس یک روزه «آندومتریوز» که دارای امتیاز بازآموزی است به همت مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت روان زنان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز و با همکاری حوزه معاونت اجرایی و معاونت آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) در محل کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ متخصص زنان و زایمان و کارشناسان مامائی در این کنفرانس شرکت داشتند و علی دسترنج تبریزی متخصص آسیب‌شناسی، پاتولوژی، سخنران ویژه این کنفرانس در زمینه بیماری اندومتریوز و بدخیمی‌های مرتبط مطالبی ارا کرد.

دکتر حمدی، دکتر پریزاد، دکتر پویا، دکتر موسی‌زاده، دکتر جهان‌تابی و دکتر همت‌زاده از استادان به‌نام حوزه زنان زایمان و مامائی سخنرانی داشتند و در این زمینه مطالب جدید و به‌روز دنیا مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • بررسی مهم‌ترین عوامل کاهش آمار موالید
  • مهم ترین عوامل کاهش موالید/ از سبک زندگی تا مشکلات ژنتیکی