Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر محمدرضا غلامی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان، تعداد خوابگاه های ملکی این دانشگاه را اکنون پنج خوابگاه با یک هزار و ۷۰۰ نفر ظرفیت ذکر کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ۳۵ سال پیش تاکنون خوابگاه نساخته است، گفت: میانگین سنی ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه ۳۵ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد در ۲ سال گذشته بیش از پنج میلیارد تومان برای تعمیرات ساختمان خوابگاه ها و تاسیسات آنها هزینه شده و اکنون همه خوابگاه ها نوسازی و بازسازی شده است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه تعداد دانشجویان این دانشگاه را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: این معاونت در بخش های نقلیه، تغذیه، رفاه، خوابگاه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی به این دانشجویان خدمات ارایه می دهد.
به گفته غلامی، روزانه سه هزار پرس غذا بین دانشجویان توزیع می شود و سال گذشته‌ بابت غذا چهار میلیارد تومان هزینه شد و امسال هفت میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
او به فعالیت ۲۹ کانون دانشجویی و ۲۸ انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۸ نشریه دانشجویی و هشت نشریه کارمندی در این معاونت منتشر می شود.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خطیبی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰۰ واخد خوابگاه متاهلی را ساخته ایم افزود: نیاز ما در آموزش عالی با اعتبارات موجود تناسب نداره و نیازمند تصویب اعتبارات از سوی مجلس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود