Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:55:33 GMT

اختلاف نظر فیورنتینا و مهاجم مدنظر استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۵۷۸

اختلاف نظر فیورنتینا و مهاجم مدنظر استقلال

سیریل تریو مهاجم فرانسوی که چندی پیش مدنظر استقلال قرار داشت برای جدایی از فیورنتینا باید تا ماه ژانویه صبر کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیریل ترییو مهاجم 36 ساله فرانسوی چندی پیش موردتوجه استقلال قرار داشت اما توقعات مالی بالای او باعث شد تا استقلال قید جذب او را بزند. تیریو که از سال 2017 در فیورنتینا بازی می کند، فصل گذشته را قرضی برای کالیاری بازی کرد ولی عملکرد ضعیف او باعث شد تا به فیورنتینا برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او این روزها تلاش زیادی برای جدایی از بنفش ها دارد ولی مشکل اینجاست که دو طرف بر سر مسائل مالی نتوانسته اند به توافق برسند و طبق ادعای لاناتزیونه، جدایی توافقی تیریو به فاصله 15 روز تا پایان نقل و انتقالات، غیرممکن به نظر می رسد.

در حال حاضر تنها راه باقیمانده برای تیریو اگر نتواند مجوز جدایی از فیورنتینا را بگیرد، صبر کردن تا انتقالات زمستانی ژانویه 2020 است. او در این پنجره می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم موردنظر خود شود.

طبق ادعای دی مارتزیو(کارشناس مشهور نقل و انتقالات) عدم توافق با این مهاجم فرانسوی،  جرقه شروع اختلافات بین مدیران استقلال و استراماچونی بوده است. او سابقه بازی برای کیه وو و اودینزه را نیز در کارنامه دارد.

فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد