Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@10:30:00 GMT

رئیس کل جدید دادگستری قم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۶۰۸

رئیس کل جدید دادگستری قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام علی مظفری که طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری استان قم منصوب شده است، قبل از ظهر یکشنبه طی مراسمی با حضور معاون اول قوه قضائیه، جمعی از قضات بلند پایه و جمعی از مسئولان قوه قضائیه در  مجتمع آموزشی قضات معرفی شد.

وی که در کارنامه قضایی خویش پنج سال ریاست دادگستری خراسان رضوی و ۱۰ سال ریاست مرکز آموزش قضات قم و مدیریت در کرمانشاه را دارد که از امروز بر مسند رئیس جدید دادگستری قم تکیه می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خلیلی نیز که پیش از این ۱۴ سال ریاست دادگستری استان قم را برعهده داشت با پیام قدردانی که توسط حجت الاسلام محسنی اژه‌ای از دستگاه قضایی به وی ابلاغ شد، قم را به مقصد استان گیلان ترک کرد تا سکان ریاست دادگستری این استان را بردست بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم قم قوه قضائیه معاون معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رستگاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص ارتباطات و ملاقات‌های مردمی، از همکاری با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه و برگزاری ۱۳ نشست مسؤولان قضائی استان تهران در آن مرکز خبر داد.

مسؤولان، سرپرستان و معاونین قضائی مجتمع‌های قضائی محاکم کیفری و حقوقی تهران طبق برنامه قرار است از مورخ اول اردیبهشت تا پایان ماه، مجموعاً در ۱۳ جلسه پاسخگوی سوالات قضائی مراجعه کنندگان باشند و با ارائه راهکار، مشورت و در صورت صلاحدید صدور دستورات، ضمن ملاقات بی واسطه با مردم استان تهران درجهت کاهش اطاله دادرسی و حل مسائل قضائی گام بردارند.

شهروندان استان تهران می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران به درگاه سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه به نشانی www.same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080083

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟
  • چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان