Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@19:16:48 GMT

۲ روز تا عید سعید غدیر خم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۶۵۴

۲ روز تا عید سعید غدیر خم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- مولودی خوانی محمود کریمی را در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 16:07 - 27 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۶۳۶

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود کریمی حضرت علی ع مولودی دانلود مولودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید

به گزارش “ورزش سه”، سال گذشته با اتفاقات شیرینی برای سعید دقیقی همراه بود. تیم او با ثبت آمارهای خیره‌کننده در لیگ دسته اول، خیلی زود ضمن قهرمانی در این رقابت‌ها سهمیه صعود به لیگ برتر را هم از آن خود کرد تا این مربی جوان و جاه‌طلب با استارتی جالب توجه کار را دنبال کند.

حضور در لیگ برتر اما با تمام حواشی و مشکلاتی که برای او و تیمش همراه بود اما با نتایج گاها جذاب نیز همراه بود؛ کسر ۳ امتیاز در شروع فصل هرچند نگاه بدبینانه‌ای علیه شمس آذر شکل داده بود تا آنها را گزینه اصلی سقوط بنامند اما در ادامه با نتایجی همراه شد که باعث تحسین کارشناسان نیز شد.

پیروزی‌های بزرگ و جاه طلبانه مقابل تیم‌های مس رفسنجان، تراکتور، فولاد خوزستان، سپاهان، ملوان بندرانزلی ، نساجی، آلومینیوم و … در کنار متوقف کردن استقلال، آنها را به عنوان پدیده این فصل معرفی کرد.

سعید دقیقی سال ۱۴۰۲ را با کسب ۱۳ پیروزی، ۹ شکست و ۸ تساوی به پایان رساند تا با میانگین ۱.۵۴ امتیاز در هر بازی، میل به پیروزی و نتیجه گیری را به نمایش بگذارد. سرمربی شمس آذر اما نشان داده که انگیزه زیادی برای اتفاقاتی بهتر در آینده دارد و باید منتظر سال جدید و نتایج او ماند و دید آیا قادر خواهد بود در چالش لیگ برتر نیز موفقیت‌های خود و تیمش را تکرار کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • شعرخوانی طنزگونه سعید سلیمانپور در محضر رهبر انقلاب
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • فیلم/ شعرخوانی طنز سعید سلیمان‌پور در دیدار با رهبر انقلاب