Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:44:47 GMT

مراسم ختم همسر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۸۴۶

مراسم ترحیم همسر معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، عصر امروز مراسم ختم و یادبود همسر انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور چهره های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. 

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه

جلال محکی کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ‌ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت : در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

وی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را پلمب کردیم.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌ها صرفا محدود به پارکینگ‌های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می‌کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ‌های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ‌های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ‌های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ‌های مجاز نیز موظف به نصب نرخ‌نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌های کرمانشاه ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می‌توانند هرگونه تخلف پارکینگ‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه‌ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • عکسی از همنشینی کاظم صدیقی و حدادعادل در مراسم ختم معاون اول احمدی نژاد
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد
  • تصاویر| مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده