Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از اشتغالزایی برای چهارهزارو ۸۲۱ نفر در هفته دولت و با بهره برداری از پروژه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، ولی الله حیاتی، امروز(27 مرداد) در جلسه شورای اداری استان که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، گفت: در هفته دولت امسال ۵۱۶ پروژه با اعتبار ۲۴۶میلیارد و ۳۱۶میلیون تومان، هشت دهم میلیون یورو اعتبار ارزی و اشتغالزایی برای چهارهزارو ۸۲۱ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: روز جمعه آتی در سراسر استان میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا خواهد شد.

 

وی افزود: رعایت قانون، بی طرفی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم از اولویت های کاری در بحث انتخابات است.

 

محمد علی شجاعی نیز در ادامه این جلسه از سیستم قضایی استان تقدیر کرد و گفت: به لطف خدا توانسته ایم در این استان با توجه به مسئولیتی که پذیرفته ایم، گام های خوبی در مسیر پیشرفت برداریم.

 

استاندار خراسان شمالی افزود: در بهبود فضای کسب و کار، پنج رتبه رشد داشته ایم.

 

وی بر هم افزایی و مشارکت تمامی آحاد مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم همیشه در تمامی صحنه ها حضور داشته اند و هرگاه به آنان نیاز بوده است لبیک گفته اند.

 

شجاعی با بیان اینکه رای مردم امانتی نزد دست اندرکاران برگزاری انتخابات است، افزود: حق نداریم به جزء این مسیر، مسیر دیگری را طی کنیم.

 

گفتنی است در این جلسه تفاهم نامه ساخت پژوهش سرای سلول های بنیادی در خراسان شمالی منعقد و همچنین به مناسبت سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از سه تن از آزادگان استان تجلیل شد.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر خطبه نماز جمعه عید غدیر کانون های مساجد اردبیل عید غدیر خم دهه ولایت و امامت امام جمعه گلپایگان بجنورد خراسان شمالی پروژه های هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است

«قدرتعلی حشمتیان» رییس دوره‌ای خانه احزاب ایران درگفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه انتظار ما در دور اول انتخابات مجلس بابت مشارکت مردم برآورده نشد اظهار کرد: ما می‌خواستیم مانند مجلس پنجم، فراکسیون‌های مختلفی از هر کدام از جریانات سیاسی اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، اعتدال‌گرا و مستقل شکل بگیرد و مجلس از حالت یک‌دستی خارج شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: امیدواریم در دور دوم انتخابات، مشارکت خوبی رقم بخورد و افراد با رأی بالا وارد مجلس بشوند.

حشمتیان اضافه کرد: ان‌شاءالله مردم برای پیشرفت امور کشور و تقویت نظام، با پشتیبانی از غیورمردان سپاه و ارتش پای صندوق رأی بیایند و این تعداد نماینده باقی‌مانده را با رأی بیشتر به مجلس بفرستند؛ این مشارکت به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران همچنین با تاکید بر توجه و حمایت از سپاه و حمایت از نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر توجه‌ها عمدتاً به عملیات نیروهای مسلح است و فضای کشور متوجه انتخابات پیش‌رو نیست.

وی افزود: از این رو، رسانه‌ها خصوصاً سازمان صداوسیما با برگزاری مناظره و گفت‌وگو و با دعوت از هر چهار گروه اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل و اعتدالگرا می‌تواند این فضاسازی را انجام بدهد تا مردم با آگاهی بیشتر، کاندیدای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.

حشمتیان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و تورم مساله اصلی مردم است اظهار کرد: علاوه بر کاهش تورم و گرانی‌ها باید حقوق برخی اقشار جامعه افزایش یابد تا از زیر خط قرمز خارج شوند و تحقق این امر، مستلزم تلاش است؛ متأسفانه با وجود اینکه نیروهای مسلخ خوب عمل می‌کنند، مسؤولین در بدنه دولت و مجلس عملکرد خوبی نداشته‌اند.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران اضافه کرد: مجلس آینده باید بتواند دولت را به تحرک بیشتر وادار کند و نافرمانی‌ها در بدنه دولت را از بین ببرد؛ همچنین رئیس‌جمهور محترم باید از وزرا بخواهد اولویت اول خود را توجه به معیشت مردم و اقتصاد قرار بدهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6080138

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم