Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@13:45:06 GMT

قطع درختان خیابان ولیعصر صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۰۹۹۳۵

قطع درختان خیابان ولیعصر صحت دارد؟

رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ سحرگاه امروز تصویری قدیمی دریکی از کانال‌های خبری منتشر و در فضای مجازی دست به دست شد که در آن نمایی از سه کنده درخت قطع شده در خیابان ولیعصر تقاطع مطهری نمایان وعامل پاکبان شهرداری نیز به نظافت محل مشغول است. بر اساس انچه که در این عکس و شرح آن عنوان شده بود شهرداری تهران اقدام به قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی قدیمی دیگری نیز که متعاقب این عکس منتشر شد ادعا شده بود شهرداری درحال قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر طی روز‌های و شب‌های اخیر بوده و موضوع با واکنش شهروندان رو برو شده است.

در این خصوص محسن مجد آبادی - مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۶ - با رد صحت و اصالت زمانی تصویر منتشر شده که مربوط خیابان ولیعصر تقاطع خیابان شهید مطهری است، گفت: طی سه سال اخیر هیچ گونه درختی در این محل قطع یا رفع خطر نشده و تصویر منتشر شده مربوط به پیش از اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولیعصر (عج) است.

وی افزود: تصویر منتشر شده لااقل مربوط به دو یا سه سال قبل بوده و در روز‌های اخیر هیچ درخت پوسیده و بیماری به هیچ علتی قطع یا رفع خطر نشده است.

به گفته مجدآبادی نقطه مذکور در اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولیعصر (عج) در اسفند سال گذشته درختکاری شده و با مراجعه به محل می‌توان به وضوح مشاهد کرد که در محل مذکور در حال حاضر چند اصله درخت چنار سبز وجود دارد و واین ادعا که تصویر کنده درخت قطع شده مربوط به روز‌ها و یا حتی ماه‌های اخیر است، منطقی نیست.

مجد آبادی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح احیای درختان چنار خیایان ولیعصر در مقطع زمانی اسفند ۹۷ تا فروردین ۹۸ حدود ۴۵۰ اصله نهال چنار در بخش میانی خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل خیابان انقلاب تا بزرگراه شهید همت توسط سازمان پارک‌ها و شهرداری منطقه ۶ به روش روت بال منتقل و کاشته شده است.

 

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، خیابان ولیعصر ، قطع درختان ولیعصر ، شهرداری تهران ، ولیعصر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خیابان ولیعصر قطع درختان ولیعصر شهرداری تهران ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوارنگاره میدان ولیعصر یک کیک تولد بزرگ شد!

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است سه‌شنبه همزمان با افطار در روز میلاد امام حسن کیک بزرگ تهران در افطارخونه بلوار کشاورز سرو شود.

طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) شهر تهران دوشنبه- ششم فروردین ماه- همزمان با ماه مبارک رمضان به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «عید کریمان» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شد.
این دیوارنگاره اثری از خانه طراحان انقلاب اسلامی در قالب پویش‌های «عید آمد و عید آمد» و «افطارخونه» است که دانیال فرخ طراحی گرافیک و محمدمهدی محمدی اجرای سه‌بعدی آن را برعهده داشتند.
 
در توضیح دیوارنگاره «عید کریمان» آمده است: «امام حسن (ع)، تولدتون مبارک. به رزق خوان حسن عالمی نمک گیرند/عزیز کرده‌ی زهرا «کریم» مشهور است»

دیگر خبرها

  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان
  • (ویدئو) اذان شنیدنی مرد پاکبان در میدان ولیعصر(عج) تهران
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی
  • اذان شنیدنی مرد پاکبان در میدان ولیعصر (عج) تهران (فیلم)
  • دیوارنگاره میدان ولیعصر یک کیک تولد بزرگ شد!
  • تبدیل دیوارنگاره ولیعصر به کیک تولد!