Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که حمله شب گذشته به مراسم عروسی در منطقه شیعه نشین غرب کابل توسط «ابوعاصم پاکستانی» از اعضای داعش انجام شده است.

«نصرت رحیمی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان اظهار داشت که در انفجار تالار هتل «شهر دبی» در منطقه ششم شهر کابل دستکم 63 نفر کشته و 182 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله با محکومیت‌های داخلی و خارجی روبرو شده است.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان نیز پیش‌تر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حمله گفت: «امارت اسلامی انفجار علیه غیرنظامیان و وارد کردن تلفات به آنها در یک هتل شهر کابل را شدیداً محکوم می‌نماید. اینگونه قتل‌های عمدی و وحشیانه و هدف قرار دادن زنان و کودکان هیچ توجیه و جوازی ندارد».

پیش از این گروه تروریستی داعش بارها شیعیان را در افغانستان و غرب کابل هدف قرار داده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: داعش حمله به مراسم عروسی کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جز برنامه‌های کانون‌های مساجد بوده و رویکرد کانون مساجد طی امسال افزایش سرودهای تولیدی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشور در سال گذشته موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود شد و زمینه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد گفت: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده‌ان د و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

آمون با بیان اینکه حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است، ادامه داد: تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ نفر و ۳۰۰ نفر در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد.

کد خبر 6085635

دیگر خبرها

  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است