Web Analytics Made Easy - Statcounter

بضاعتی پور با اشاره به خبر افتتاح بوستان مهر در کیانمهر کرج به مناسبت روز عید غدیر گفت: بوستان ۸ و نیم هکتاری بوستان مهر با هدف توسعه فضای سبز افتتاح می شود.

«پیمان بضاعتی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از البرز از افتتاح بوستان مهر در کیانمهر خبر داد و گفت : بوستان مهر با هشت و نیم هکتار آماده افتتاح به مناسبت عید سعید غدیر خم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه پروژه بوستان مهر از سال 92 آغاز شد، افزود: این طرح تا 80درصد مراحل عمرانی و تجهیزات آن طی سال 97 انجام و آماده بهره برداری بود.

 

وی با بیان اهمیت ایجاد فضای سبز در سطح شهر کرج متناسب با جمعیت آن مطرح کرد: در جریان تکمیل شدن تمامی موارد افتتاح بوستان مهر در کیانمهر کرج این طرح افتتاح می شود. 

 

بضاعتی پور در خصوص آبیاری درختان در مناطق محلی توسط شهروندان که درگذشته هزینه آب بها کمتر بود و مردم عهده دار بودند که با مشکل کم آبی مواجهه شد توضیح داد: شهرداری این امر را عهده دارشد اما نمی تواند یک ۱۲۰۰ هزار اسب درخت را متحمل شود ؛آبیاری تانکری هم خاک را سنگین می کند و هدر رفت دارد اما جهت زنده ماندن درختان تنها راه حل است

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر نماز جمعه خبرگزاری شبستان روزنامه خراسان جنوبي اردبیل خطبه نماز جمعه دهه ولایت و امامت بیرجند بوستان مهر جشن های دهه ولایت و امامت خبرگزاری شبستان البرز زیباسازی شهری شهرداری کرج دهه ولایت و امامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جهانشیر سراج الدین میرقاید در بازدید از طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی شهرستان گتوند، گفت: این طرح که مشتمل بر ۱۱ طرح از جمله؛ گلخانه تولید نشا و محصولات زراعی، زنبورداری، کشت گیاهان دارویی، کشت علوفه، زراعت چوب و ... نمونه‌ای از اراضی ملی واگذار شده محسوب می‌شود که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت‌ها و وظایف محوله واگذاری اراضی ملی و دولتی در چهارچوب قوانین و مقررات برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی با هدف ایجاد اشتغال و جذب سرمایه و رونق اقتصادی است.

سراج الدین ادامه داد: واگذاری اراضی می‌تواند موجب افزایش تولید انواع محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای و ایجاد اشتغال شود.

دیگر خبرها

  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری در گتوند
  • اشتغالزایی حاصل اجرای طرح ۱۱۰۴ هکتاری شهید باغبانی در گتوند
  • رشد ۲۰۰ هکتاری سالانه مزارع طلای سرخ در اصفهان
  • افزایش ۶۳ هزار هکتاری سطح زیر کشت گیاهان دارویی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند