Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانوان جزیره کیش با شرکت در دومین نشست هنری فیروزه ای بانوان، عید سعید غدیر را گرامی می دارند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت عید غدیر خم، دومین نشست هنری بانوان به همت مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان و با هنرنمایی بانوان ساکن کیش دوشنبه 28 مرداد ساعت 20 در سالن اجتماعات هتل میراژ برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است بانوان مهدیه محمد خوانی و بهار مدیری به عنوان میمانان ویژه در این نشست حضور دارند.
لازم به ذکر است ورود برای تمامی بانوان رایگان بوده و از علاقمندان به شرکت در این نشست درخواست شده است جهت حفظ نظم و ارتقاء کیفیت مراسم از آوردن کودکان زیر 10 سال خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۰۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • کاشت نهال به مناسبت دومین کنگره شهدا در پاتاوه