Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ قطارگردشگری با هماهنگی شرکت رجاء و با ظرفیت ۳۰۰نفر در سی و یکم مرداد و یکم شهریور ماه از تهران وارد دامغان خواهد شد.تهیه بلیط رفت و برگشت از تمامی آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی امکان پذیر خواهد بود و سه ساعت زمان تقریبی رسیدن به مقصد و برعکس پیش بینی شده است.

خدمات سوپر ویژه به صورت میان وعده،صبحانه سلف سرویس و اجرای موزیک توسط گروه های موسیقی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه هایی همچون بازدید از آثار باستانی مسجد تاریخانه، تپه حصار، چشمه علی، باغات پسته و...، حضور در جشنواره و نمایشگاه پسته و پذیرایی با غذاهای سنتی از دیگر برنامه های تعیین شده می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رئیس شورای اسلامی صبحانه گردشگری یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  نمایش سفر به خورشید به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی محصول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم خوش درخشید. بر این اساس هیئت داوران نمایش «پناه آخر» از خوزستان، «ضامن» از چهارمحال‌وبختیاری و «سفر به خورشید» از کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان سه نمایش برگزیده انتخاب کرد. نمایش تئاتر خیابانی سفر به خورشید، جلوه‌ای از پیوند هنر و باور‌های مذهبی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که داستان شفا یافتن یک معلول پس از سال‌ها انتظار را روایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • روستای سهیلی جزیره قشم مقصد گردشگری دریایی در کشور