Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@15:49:05 GMT

پشت پرده جدایی دبیر هیات فوتبال تهران چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۱۰۶

پشت پرده جدایی دبیر هیات فوتبال تهران چیست؟

در سال‌های قبل، چهره‌ای در کنار بازیکنان حضور داشت و همیشه در قاب عکاسان بود، اما امسال خبری از او نیست و افراد دیگری بر روی صندلی او می‌نشینند.

با منتشر شدن تصاویر ثبت قرارداد سرخابی‌ها دیگر خبری از رضا عابدینی، مرد همیشه در صحنه هیات فوتبال استان تهران نبود. به همین دلیل پیگیر احوال او شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده که او دیگر در تصاویر و زمان ثبت قراردادها حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که خودش تاریخ زنده هیات فوتبال تهران است و قراردادهای بسیاری را به ثبت رسانده است.

*زمان ثبت قرارداد است، اما شما در عکس‌ها حضور ندارید، آیا اتفاقی افتاده است؟

هنوز در هیات فوتبال هستم، اما آقای دکتر (شیرازی) صلاح دانستند که آقای تیموری و فدایی در نقل‌وانتقالات شرکت داشته باشند؛ (پس از چند ثانیه مکث) اما اگر راستش را بخواهید از امروز دیگر در هیات فوتبال حضور ندارم!

*خودتان تصمیم به جدایی گرفتید یا اتفاق دیگری افتاد؟

نه؛ خودم خواستم و از هیات بیرون آمدم و شاید بعد از انتخابات دوباره برگشتم.

*انتخابات هیات فوتبال نزدیک است. حاشیه های زیادی وجود دارد و خیلی ها بر این باورند که دارند مهندسی می کنند تا گزینه ای خاص رای بیاورد. نظر شما در این باره چیست؟

ابتدا باید به این فکر کنیم که 13 کاندید حضور دارند و خود این نفرات هم می‌دانند که فقط سه یا چهار نفر می‌توانند، این کار را انجام بدهند. مردم بهتر آن‌ها را می‌شناسند و عملکردشان را می‌دانند. حدود 45 نفر که شامل نماینده باشگاه‌های بزرگ هم می‌شود رای می‌دهند و شهرستان‌های دارای فرمانداری هم می‌توانند رای بدهند. درباره مهندسی هم باید گفت که در دو مجمعی که من برگزار کردم حاشیه‌ای ایجاد نشد و تعویقی نداشتیم و حالا هم دبیر مجمع آقای تیموری‌ است. من نمی‌توانم بحث مهندسی را باز کنم چراکه مردم خودشان به این موضوع آگاه هستند و تشخیص می‌دهند.

*الان چند سالی می شود که شیرزای رییس هیات فوتبال است. این حقیقت دارد که این هیات به صورت خانوادگی اداره می‌شود؟

 دکتر (شیرازی) 11 سال پیش زنگ زدند و من در جمله اول گفتم «مگر شما من را می‎شناسی؟» خیلی‌ها همان ابتدا بله را می‌گویند و به هیات می‌روند. من تیموری را به‌عنوان کارمند توابع به هیات فوتبال بردم و با عملکردی که ایشان نشان داد، به بخش روابط عمومی رفت و الان در این قسمت هم فعالیت می‌کنند. درمورد بحث خانوادگی بودن هیات فوتبال چیزی است که همه‌می‌دانند را چرا من بگویم؟ از خودشان بپرسید. البته پسر ایشان از روزهای نخست حضور داشتند و چند وقتی هم برادرشان پیش ما بودند. اگر شخص دیگری حضور داشته، شاید جای دیگری بوده است و من اطلاعی ندارم.

*برای انتخابات کاندیدا شدید؟

به‌خاطر احترام و نان و نمکی که با آقای دکتر خوردیم، تصمیم گرفتم تا زمانی که ایشان حضور دارند، کاندیدا نشوم.

/ خبرآنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • شمر امروز نتانیاهو است
  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • رده‌بندی جدید از باارزش ترین بازیکنان فوتبال
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!