Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:27:56 GMT

دستگیری سارق زورگیر در عملیات ضربتی پلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۱۳۴

دستگیری سارق زورگیر در عملیات ضربتی پلیس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "سعید امیری" رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر گفت: فردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت که در محدوده صحن مطهر در حال تردد بوده که مرد جوانی به وی نزدیک و با زور، گوشی همراهش را گرفته و سپس از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی آغاز، ولی در هنگام تحقیقات پلیسی فرد دیگری نیز به کلانتری مراجعه و اظهارات مشابهی مانند شاکی اولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ کارگر افغانستانی دوستش را با لوله آهنی به قتل رساند + عکس

وی با اشاره به اینکه شاکی‌ها توانسته بودند مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارند، بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع تعداد گشت زنی‌های هدفمند افزایش تا اینکه ماموران موفق شدند متهم را در روز گذشته در حالی که مشغول به پرسه زنی در محدوده صحن مطهر بود، مشاهده و شناسایی کنند.

سرگرد امیری افزود: ماموران کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر موفق شدند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بررسی بیشتر تعداد یک قبضه سلاح سرد از وی کشف کنند.

کلانتر صحن مطهر گفت: متهم که در کلانتری منکر هر گونه جرم ارتکابی بود به ناچار در مواجهه حضوری با شاکی ها، لب به اعتراف گشود و جرم‌های ارتکابی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی در خصوص سایر جرایم مشابه ادامه دارد، عنوان کرد: متهم برای گرفتن دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با توجه به سرقت‌های داخل خودرو و قطعات آن در سطح شهر یزد مراتب در دستور کار کلانتری‌های سطح شهر قرار گرفت. 
ماموران با اجرای طرح یک هفته‌ای و با حضور فیزیکی و نامحسوس نیرو‌های تخصصی اطلاعات و تجسس کلانتری‌ها در ساعات مختلف، موفق به دستگیری ۴ نفر سارق در این خصوص شدند. 
متهمان با ۱۹ فقره سرقت و با دستور مقام قضایی، روانه زندان شدند. 
شهروندان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و هنگام ترک اتومبیل از بجای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش رادیو پخش، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود، پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار در شاهرود