Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته نظارتی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده گفت: دستگا‌های متولی حوزه فرهنگی باید متناسب با تنوع تهدیدها، برنامه‌های مربوط به حوزه خانواده را طراحی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه به رتبه اول استان در شاخص طلاق اشاره کرد و تصریح کرد: وقتی در چنین شاخصی خراسان رضوی در بین استان‌های کشور رتبه نخست را کسب می‌کند، نشان می‌دهد که اقدامات دستگاه‌های مسئول کافی نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه مقابله با آسیب‌های حوزه خانواده، می‌توان از تجربه کشور‌های اسلامی موفق در این زمینه استفاده کرد و عملکرد بهتری داشت.

جعفری با بیان اینکه در حوزه تحکیم بنیان خانواده و مقابله با آسیب ها، نیازمند راهکار اجرایی هستیم، افزود: دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی باید برای ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری برنامه داشته باشند تا دغدغه‌های این حوزه کاهش یابد.

او با تاکید بر اینکه سیاست‌های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در حوزه خانواده منشور و چراغ راه ما در استان است، ادامه داد: این سیاست‌ها حتما باید در دستور کار قرار گیرد و در راستای عملی شدن آن تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که توجه به مباحث خانواده از دوران کودکی باید رصد شود، گفت: باید مدل خانواده سالم را الگو برداری کرده و با برنامه ریزی دقیق در راستای ترویج آن گام برداریم.

انتهای پیام//ف. ص

برگزاری جلسه کمیته نظارتی حوزه خانواده در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی