Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، را آقا علیخانی عصر یکشنبه در پنجمین جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان تهران که با حضور اعضای کمیسیون کارگری، دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی برگزار شد گفت: هدف از این جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به برخی صنایع و شرکت ها و اتخاذ تصمیمات لازم است.

آقا علیخانی در این جلسه با اشاره به ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامیده شده کارگران نقش موثری در تولید کالای باکیفیت داخلی دارند از اینرو رفع مشکلات آنها اولویت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان کرد: کارگران قشر موثری در رونق تولید و اقتصاد هستند که باید کارفرمایان نسبت به حل مسائل و مشکلات آنان توجه کافی داشته و از آن ها حمایت کنند و برای دستیابی به اهداف تعیین شده باید دغدغه های معیشتی کارگران را کاهش داد تا انگیزه و شرایط مناسب در محیط کار برای کارگران فراهم شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ادامه داد: در جهت رفع مشکل واحدهای تولیدی و همسو با آن رفع مشکلات کارگری طبق مصوبه سران قوا دستگاه های مختلف باید با نگاه حمایتی با واحدهای تولیدی برخورد کنند.

آقاعلیخانی در مورد قانون مالیات بر ارزش افزوده عنوان کرد: به علت برخی نواقص این قانون متاسفانه بار این مالیات بر دوش تولیدکننده قرار گرفته و بخش‌هایی از آن را دچار چالش کرده است که اصلاح این قانون در مجلس پیگیری می شود که امید است سبب رویکرد مثبتی نسبت به تولیدکنندگان شود.

وی سپس گفت: تاکید بر رونق تولید ملی در شرایطی که با تحریم های ظالمانه خارجی مواجه هستیم می‌تواند تهدید تحریم را به یک فرصت قابل دسترسی برای کشور تبدیل کند و امید است از این حیث اقتصاد ما توانمند شده و شاهد رشد اقتصادی قابل قبول باشیم.

کد خبر 4695888

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران رونق تولید قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیاء ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد زیویار بیست و هفتم اسفندماه در مجمع سالانه بسیج لرستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان در حوزه اقتصادی ۴۶ مصوبه داشتیم که تا کنون ۳۳ مصوبه  آنها به طور کامل انجام شده است.

وی اظهار کرد: احیا ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان بخشی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم است که منجر به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شد.

زیویار به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی استان از جمله تقاطع دانشگاه لرستان و تقاطع خیابان شریعتی اشاره و تصریح کرد: ۱۴۰ مصوبه پروژه عمرانی نیز داریم که ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز به آنها تزریق شده و خیلی از این پروژه‌ها در آستانه افتتاح و تکمیل  قرار دارند.

استاندار اضافه کرد: گیاهان دارویی و شیلات مزیت های نسبی هستند که می‌توانند مورد حمایت قرار بگیرند و در  رونق اقتصادی تاثیر گذار باشند.

زیویار اظهار کرد: دولت سیزدهم را می‌توانیم دولت بسیج معرفی کنیم، چرا که در آغاز فعالیت آن با مشکلات زیادی مواجه بود اما با عملکرد بسیجی از این مشکلات عبور کرد.

وی با اشاره به بسیج به عنوان یک دادرس، تصریح کرد: بسیج یک ظرفیت مهم و تاثیر گذار است، که می توان از این ظرفیت در راستای پیشرفت استان استفاده شود.

استاندار تاکید کرد: دولت سیزدهم با وجود چالش‌ها و مشکلات نه تنها کار را تعطیل نکرد بلکه سفرهای استانی را  آغاز و مصوبات متعددی هم به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قادری: تعداد اصلاح‌طلبان در مجلس افزایش پیدا کرده است/ اصولگریان نصف می‌شوند
  • مجلس دوازدهم «سه فراکسیون سیاسی» خواهد داشت
  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت کاری استانداری آذربایجان‌شرقی
  • ارزش افزوده صادرات استان مرکزی دو برابر میانگین کشور است
  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • احیاء ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • هیچ واحد تولیدی در رکود نیست/ فضای همسویی در حمایت از تولید
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر