Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به احتمال غیبت بازیکنان سرباز این تیم در هفته نخست لیگ گفت: ممکن است ۲ بازیکن در هفته نخست غایب باشند اما این احتمال ضعیف بوده و تلاش می‌کنیم مشکل به وجود آمده را رفع کنیم. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، به خبر احتمال بازگشت بازیکنان سرباز این تیم به پادگان واکنش نشان داد و اظهار داشت: از جمع بازیکنان سرباز ما احسان پهلوان مشکل خاصی برای همراهی تیم ندارد و مشکل به وجود آمده به اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور مربوط می‌شود که باشگاه در حال رایزنی برای رفع آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان سرباز به دلیل همراهی تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مدت 2 هفته در اختیار ما بودند که گویا این مدت جزو دوران آموزشی‌ آنها محسوب نشده و اعلام شده است که باید مدت آموزشی‌شان تکمیل شود.

وی ادامه داد: باشگاه برای رفع این مشکل در حال رایزنی و نامه‌نگاری بوده و تلاش می‌کنیم تا مشکل به وجود آمده را به گونه‌ای حل کنیم که هر 2 بازیکن برای شروع لیگ در اختیار تیم باشند. لیگ برتر بعد از 2 هفته، مجددا به دلیل برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی تعطیل خواهد شد و تلاش می‌کنیم که اگر قرار شد بازیکنان سرباز به پادگان بازگردند هم، این اتفاق در مدت زمان تعطیلی لیگ باشد که تیم ضربه نخورد.

مهاجم ذوب‌آهن بازی با سایپا را از دست داد‌سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: سازمان لیگ بازی ما را بدون تماشاگر برگزار کندواکنش سازمان لیگ به صحبت‌های سعید آذری: ذوب‌آهن نه تنها طلبی ندارد، بدهکار هم است!

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره احتمال غیبت 2 بازیکن سرباز ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ گفت: ممکن است این 2 نفر در هفته نخست غایب باشند، اما این احتمال ضعیف است و تلاش می‌کنیم مشکل به وجود آمده را رفع کنیم.

وی درباره پرداخت نشدن قراردادها و پاداش‌های بازیکنان تیم  امید ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: درباره پاداش‌های بازیکنان امید اطلاعی ندارم و به همین دلیل اظهارنظری نمی‌کنم، اما درباره قراردادها در حال تلاش هستیم پول بازیکنان طلبکار را طی 2 هفته آینده پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»

چهارصد و سی‌ و هفتمین شماره هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله، با عنوان «آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن»‌ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، یادداشت‌ هفته این شماره خط حزب‌الله، با عنوان«برادروار در کنار هم»‌ به این پرسش، پاسخ داده است که وظیفه ما در قبال وحدت‌ ملی چیست و چگونه همدلی‌اجتماعی را تقویت کنیم؟

این‌شماره خط حزب الله، با عنوان «آغاز سال‌ نو برای انسان‌ مؤمن»‌ گذری بر بیانات رهبر انقلاب‌اسلامی درباره جایگاه و اهمیت شب‌های قدر، داشته است‌.

این شماره‌ هفته‌نامه خط‌ حزب‌الله به روح مطهر شهید جاویدالاثر حسین املاکی، تقدیم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • سخنگوی آنروا: تلاش اسرائیل برای نابودی آنروا، توهم است
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان