Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:54:43 GMT

پدر شهیدان ایمانی در اردبیل به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۳۶۰

پدر شهیدان ایمانی در اردبیل به فرزندان شهیدش پیوست

پدر معظم شهیدان والامقام «نادر و سعادتعلی ایمانی» از اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ پدر معظم شهیدان والامقام «نادر و سعادتعلی ایمانی» از اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور اقشار مختلف مردم٬ مسئولان و نیز خانواد‌های معزز شهدای والامقام پیکر مطهر این پدر شهید که مظهر صبر و پایداری بود به آرامگاه ابدی‌اش سپرده شد و حاضران یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان و نیز شهیدان ایمانی و زنده یاد پدر این شهیدان را گرامی داشته و به سوگ و ماتم پرداختند.

مراسم یادبود این پدر شهید فداکار نیز با حضور مسئولان و نیز اقشار مختلف و خانواد‌های شهدای والامقام برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

پدر شهیدان کاظم‌ پور به فرزندان شهیدش پیوستپدر شهید بزرگیان به فرزند شهیدش پیوستخوزستان| جانباز شیمیایی آبادانی به همرزمان شهیدش پیوست

خبرگزاری تسنیم این ضایعه دردناک را خدمت خانواده‌های معظم شهدا و نیز خانواده محترم داغدار تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان از خداوند منان صبر جزیل خواهان است.

گفتنی است شهید والامقام سعادتعلی ایمانی سوم فروردین سال 1344 در شهر کلور از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد و 17 مهرماه سال 1364 به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید گرانقدر نادر ایمانی سوم اردیبهشت ماه سال 1350 دیده به جهان گشود و پنجم اسفند ماه سال 1365 در عملیات افتخارآفرین خیبر در منطقه شلمچه به مقام عالی شهادت نائل شد.

شهید سعادتعلی ایمانی در وصیت نامه پرباری که به یادگار گذاشته چنین می‌گوید: دیدتان را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه وسعت بدهید تا لااقل نود درصد از محرومان روستایی و کارگران بتوانند به دانشگاه بروند و تخصص بگیرند؛ علم برای انسانیت، برای خدا، برای مستضعفین داشته باشید و خودتان را از خدا بدانید.

شهید نادر ایمانی نیز در وصیت نامه گوهر بارش چنین نوشت است: ای مردم شهید پرور ایران به شما توصیه می‌کنم که راه این شهیدان را ادامه دهید.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم گفت: جنگ با دولت استکبار امریکا در روحیه شهید دارا و رئیسی با شهادت طلبی همراه بود.

دریادار علی عظمایی افزود: در دوران جنگ دفاع مقدس دشمن در جنوب کشور نتوانست راه به جایی ببرد و زمین گیر شد و به لطف و توکل خدا تو دهنی محکمی به صدام و آمریکا خورد.

وی افزود: عملیات وعده صادق نیز پاسخ کوچکی به کج فهمی‌ها و دست درازی‌های دشمن به این کشور بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا روستای سرخاء و خانواده سه شهید مدافع حرم استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پدرشهید والامقام منصور دهقانی به فرزند شهیدش پیوست
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک