Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:15:17 GMT

جوان ۱۸ ساله در رودخانه «کشکان» غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۴۸۴

جوان ۱۸ ساله در رودخانه «کشکان» غرق شد

آیت فرخ پور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنا بر گزارش‌های واصله مردمی، یک نفر در روستای «ملاوی» به علت عدم آشنایی با فنون شنا در رودخانه کشکان غرق شد.

وی افزود: دو اکیپ از ماموران آتش‌نشانی شهرداری پلدختر بلافاصله پس از اطلاع از غرق شدن جوان ۱۸ ساله به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: تلاش این نیروها برای نجات این جوان غرق شده به نام «امیر رضا جودکی» ساکن روستای سراب حمام از توابع شهرستان پلدختر بی نتیجه ماند و جسد وی از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ پور افزود: شنا کردن در رودخانه کشکان بسیار خطرناک است و به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به خطر غرق شدن از شنا کردن در این رودخانه جداً خودداری کنند تا از بروز چنین حوادث ناگواری برای خانواده ها پیشگیری شود.  

وی گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل شهروندان می توانند با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری پلدختر تماس بگیرند.

کد خبر 4695916

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری پلدختر غرق شدگی پلدختر قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد