Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@21:00:37 GMT

مجلسی‌ها خواهان بازگشت گرشاسبی شدند!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۵۳۰

مجلسی‌ها خواهان بازگشت گرشاسبی شدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از حواشی به وجود آمده توسط مدیریت باشگاه پرسپولیس و جدایی برانکو و نارضایتی هواداران از ایرج عرب، هفتاد نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به وزیر ورزش خواهان بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس شدند.

256 43

کد خبر 1290891.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرج عرب ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال نفتکش سینمای ایران محمدجواد ظریف کویت محمد یزدی دونالد ترامپ گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: نمی‌خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم، اما اقدامات لازم را برای  محافظت از اسرائیل و جلوگیری از جنگ فراگیر در خاورمیانه  انجام خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پنتاگون طی بیانیه‌ای اعلام کرد لوید آستین دیروز در تماس تلفنی با وزیر جنگ اسرائیل بر هدف استراتژیک و رسیدن به ثبات منطقه‌ای تاکید کرد.

 بر اساس بیانیه پنتاگون، آستین آشکارا تاکید کرد که ما از اسرائیل دفاع خواهیم کرد، اما در عین حال خواهان درگیری منطقه‌ای گسترده نیستیم.

وزارت دفاع آمریکا ‍اعلام کرد وضعیت منطقه بستگی به این موضوع خواهد داشت که اسرائیل چه تصمیمی اتخاذ کند و ایران چگونه پاسخ دهد. 

پنتاگون تاکید کرد: ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم، اما اقدامات لازم را برای  محافظت از اسرائیل و جلوگیری از جنگ فراگیر در خاورمیانه  انجام خواهیم داد.

تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایرانژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنیدسفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!