Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی حاضر است برای مائورو ایکاردی 65 میلیون یورو به صورت نقدی هزینه کند یا اینکه نام آرکادیوش میلیک مهاجم خود را برای کاستن از این رقم در معامله بگنجاند.

طرفداری- یوونتوس و ناپولی به مائورو ایکاردی علاقه دارند اما اینتر فقط در صورتی که معاوضه او با پائولو دیبالا شکل بگیرد حاضر می شود او را به بیانکونری واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه از آنجا که یووه این معاوضه را نمی خواهد بنابراین ناپولی تنها تیمی است که شانس جذب مهاجم سابق سمپدوریا را خواهد داشت.

به گزارش گاتزتا دلا اسپورت، اگر شانس باقی ماندن مائورو ایکاردی در اینتر به طور کامل از بین برود او فقط حاضر می شود به یوونتوس بپیوندد. در این سناریو، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر تنها حاضر می شود معاوضه با پائولو دیبالا را بپذیرد و این معاوضه ای نیست که یوونتوس آن را بخواهد و در نتیجه بعید است شاهد انجام معامله ای بین اینتر و یووه باشیم. 

پس از تمدید شدن قرارداد ادین ژکو با رم، در حال حاضر فقط ناپولی شانس جذب مهاجم 26 ساله نراتزوری را دارد و این باشگاه به شدت در تلاش است تا رضایت او را به دست بیاورد. ناپولی برای جذب ایکاردی، حاضر است 65 میلیون یورو به صورت نقد بپردازد یا اینکه آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی خود را وارد معامله کند. 

ایده جذب میلیک، اینتر را مجذوب خود می کند چراکه او یک سال از ایکاردی جوان تر است و می تواند در نقش مهاجم نوک یا حتی مهاجم دوم چه در کنار لائوتارو مارتینز و چه در کنار روملو لوکاکو ایفای نقش کند. زیر نظر کارلو آنچلوتی و مائوریتزیو ساری در ناپولی، میلیک همیشه مهاجم نوک بوده اما در تیم ملی لهستان او در کنار روبرت لواندوفسکی، سابقه بازی به عنوان مهاجم دوم را دارد. میلیک که در دو سال اول حضورش در ناپولی به دلیل مصدومیت های شدید بازیکن بد شانسی بوده، تاکنون در 67 بازی از سری آ موفق به زدن 27 گل شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها