Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@17:20:46 GMT

سارق خانه پیرزن، قاتل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۶۰۶

سارق خانه پیرزن، قاتل شد

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس پس از مواجهه با اظهارات ضد و نقیض این فرد، او را به کلانتری منتقل کرده و در تحقیقات فنی صورت گرفته مشخص شد که اموال را از منزلی در یکی از محلات شهر زابل سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با مشخص شدن مسروقه بودن این اموال بلافاصله مأموران به منظور اخذ شکایت مالباخته به آدرس اعلامی سارق اعزام شده و منزل مورد نظر را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان بلوچستان در ادامه تصریح کرد: با مراجعه مأموران به منزل مذکور، یک تیغه چاقو آغشته به خون را جلوی در منزل مشاهده و با توجه به عدم پاسخگویی صاحبخانه به موضوع مشکوک و با هماهنگی قضائی وارد منزل و در اتاق خواب با جسد پیرزنی ۷۰ ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند.

او افزود: در ادامه تحقیقات فنی صورت گرفته از سارق مشخص شد که او در حال سرقت از منزل مذکور متوجه بیدار شدن صاحبخانه شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.

سردار جعفری در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منزل ضمن رعایت کامل نکات امنیتی منازل خود از قبیل نصب حفاظ و فنس‌های ضد صرقت، نصب دزدگیر و دوربین‌های مداربسته از نگهداری پول و زیور آلات مازاد بر نیاز، داخل منزل خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان سرقت فرماندهی انتظامی فرماندهی انتظامی استان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک