Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:23:50 GMT

زمین چمن مصنوعی در شهرکرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۶۱۱

زمین چمن مصنوعی در شهرکرد افتتاح شد

به  گزارش خبرنگار مهر، نخستین زمین چمن مصنوعی دانش آموزی ظهر یکشنبه در منطقه جنوب شهرکرد با حضور مسئولان افتتاح شد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شرایط اجتماعی منطقه جنوب شهرکرد، دانش آموزان ساکن این منطقه به حضور در آموزشگاه های منطقه مرکزی شهرتمایل دارند که با احداث این زمین  چمن مصنوعی روند مراجعه این دانش آموزان به سمت مناطق میانی شهر متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرحناز قائد امینی افزود: این زمین چمن مصنوعی برای نخستین بار در تاریخ ورزش دانش آموزی جنوب شهر شهرکرد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال  به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه بیان کرد: این زمین چمن در مساحت ۸۰۰ مترمربع در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید رئیسی جنوب شهرکرد افتتاح شد.

کد خبر 4695912

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد چمن مصنوعی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد