Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:42:47 GMT

حذف قبض کاغذی در 1+5 استان!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۶۴۶

حذف قبض کاغذی در 1+5 استان!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلامعلی رخشانی مهر امروز در مراسم رزمایش قطع برق و ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری در برخی مراکز خاص پایتخت، با اشاره به گرمای هوا اظهار کرد: اگر چه هنوز گرما در کشور حاکم و میزان مصرف برق بالاست، نگرانی در این زمینه وجود ندارد. بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، می‌توانیم در سال‌های آتی هم با تکیه بر همین روندهای علمی مقدار بیش‌تری از مصرف را مدیریت کنیم تا خاموشی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکان برق در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد، به حذف قبوض کاغذی برق اشاره کرد و افزود: طبق طرح حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهر هیچ قبض کاغذی توزیع نخواهد شد.

به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، مشهد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان قبض کاغذی توزیع نمی‌شود.

قبوض برق در تهران از ۱۵ شهریور الکترونیکی می‌شود           

رخشانی‌مهر درباره حذف قبوض کاغذی مشترکان تهرانی توضیح داد: اطلاعات بیش از ۵۶ درصد مشترکان تهرانی برای این منظور جمع‌آوری شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در تهران نیز از ۱۵ شهریور قبض برقی الکترونیکی خواهد شد و از ابتدای مهر قبض کاغذی ارائه نمی‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که تهران بزرگ پیشگام نصب کنتورهای هوشمند شده است، اظهار کرد: تا ابتدای سال جاری حدود ۳۰۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکین صنعتی نصب شد. در سال جاری ۱۰۰ هزار کنتور به این تعداد اضافه شد که باعث شد ۵۰ درصد مصرف برق کشور به صورت هوشمند مدیریت شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر از نصب ۲۵۰ هزار کنتور تا ابتدای مهر سال جاری در تهران خبر داد و گفت: ۲۵ هزار کنتور نیز تا پایان هفته وارد مدار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق پایتخت چهارمحال و بختیاری سیستان و بلوچستان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی تا ۲۷ فروردین‌ماه در لرستان الکترونیکی شده است.

وی عنوان کرد: لرستان دراین‌رابطه جایگاه نخست در کشور را دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، بیان داشت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا شوند.

محمدی، افزود: کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6079811

دیگر خبرها

  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار
  • هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی
  • جریان گاز در روستای ایرانچه قطع می‌شود
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بار‌های مصرفی