Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمالی بعدازظهر یکشنبه در نشست برگزاری مراسم هشتم شهریور افزود: دشمن همواره در پی ضربه زدن به کشور است و اتحاد ملت، نقشه شوم دشمنان را با شکست مواجه می کند.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب، شور و اشتیاقی در مردم ایجاد شده بود و گروهک منافقان برای ضربه به مردم و کشور، اقدام به ترور نخبه های ما کردند و ۱۷هزار نفر که نخبه های ما  بودند را ترور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی افزود: کشور ما بیشترین زخم از تروریستها را خورده و بیشتر مردم  زخم خورده این گروههای تروریستی هستند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و با هنر نخبگانی بودند که توسط این گروهک به شهادت رسیدند، گفت: مظلومیت همواره از چهره شهید رجایی پیدا بود و به یاد دارم زمانی را که به اردوگاه جنگ زدگان می رفت، و امیدوارم که این صفات حسنه این شهید بزرگوار که اخلاق محوری، مخالفت با اشرافی گری، داشتن روحیه جهادی و سلامت اقتصادی بود، در وجود همه کارمندان ما متجلی شود.

معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: تروریستها همواره در پی دشمنی با مردم و کشور بودند و در عملیات مرصاد که تمام امکانات جهانی در اختیار آنها بود نیز نتوانستند در برابر ایثار فرزندان این آب و خاک مقاومت کنند و در برابر ده گردان از نیروهای ما، چهار ساعت نیز دوام نیاورده و شکست خوردند.

کد خبر 4695937

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است