Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار روح الله قسام باشی روز یکشنبه در حاشیه اهدای ۷۲ سرویس جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : یکی از اقدامات موثر پس از سیل خوزستان و به ویژه در منطقه دشت آزادگان شناسایی منازل آسیب دیده بود که توسط بنیاد مسکن انجام شد و پس از آن نیروهای قرارگاه شهید متوسلیان برای تعمیر و بازسازی این منازل در مناطق سیل زده مستقر شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناسایی خانواده های نیازمند و خسارت دیده نیز در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت که در همان روزهای ابتدایی این منازل شناسایی و برنامه های بازسازی وارد فاز عملیاتی شد .

فرمانده قرارگاه شهید متوسلیان گفت: ۶۲۰ واحد تعمیری و احداثی در این منطقه شناسایی شد که ۱۸۰ واحد احداثی و باقی آن تعمیری است .

وی بیان کرد : از ۱۸۰ واحد احداثی ۵۰ واحد به خیران استان تهران واگذار شد که اقدامات لازم به منظور احداث و تعمیر در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار قسام باشی اظهار داشت : مجموعه سپاه تهران در منطقه مستقر شده که در ۲۵ روستا منازل خسارت دیده احداث و در ۲۵ روستا نیز عملیات تعمیری انجام می شود .

وی گفت: همچنین حدود ۷۰ واحد در شهرستان هویزه شامل ۱۰ واحد احداثی و ۶۰ واحد تعمیری بر عهده سپاه تهران است که اقدامات لازم از هفته های گذشته آغاز شده است .

فرمانده قرارگاه شهید متوسلیان گفت: در حال حاضر تعامل خوبی با دستگاه های دولتی داریم اما متاسفانه بروکراسی اداری روند کندی دارد و انتظار می رود هرچه سریعتر تسهیلات لازم و تعهد شده به خسارت دیدگان پرداخت شود تا احداث و تعمیر منازل سرعت بیشتری بگیرد .

وی ادامه داد: اگر تعامل بیشتری در این زمینه صورت گیرد می‌توانیم تا پایان شهریور ماه منازل تعمیر شده را به خانواده ها تحویل دهیم .
 
۹۵۹۴/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان