Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت: این حق مردم فلسطین است که به مقاومت در مقابل تروریسم اسرائیلی ادامه دهند. اشغالگران جنگ علنی را علیه فلسطین به راه انداختند بنابرین مردم  نمی توانند پرچم سفید به دست بگیرند و تسلیم بشوند، ما توان پاسخگویی به تجاوزهای دشمن را داریم.

وی با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست ها در نوار غزه تاکید کرد اسرائیل باید مسئولیت کامل جنایت ها و تجاوزهایش علیه غزه را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی حملات بامداد امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، سه جوان فلسطینی شهید و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

شهاب تصریح کرد: اگر صهیونسیت ها به تجاوزهای خود علیه غزه ادامه دهند، این باریکه را به جهنم آنان تبدیل خواهیم کرد چرا که غزه قدرت دارد و در برابر دشمن سرسختانه مقاومت می کند.

وی با اشاره به تلاش سران صهیونیستی برای بهره برداری سیاسی از حملات به غزه، تاکید کرد: مردم فلسطین اجازه نمی دهند که صهیونیست ها از آنان به عنوان یک ابزار در انتخابات داخلی خود سوء استفاده کنند.

این عضو جهاد اسلامی فلسطین خطاب به صهیونیست ها گفت: به فکر شکست غزه نباشید، مردم این باریکه قادر به مقاومت وایستادگی هستند.

شهاب افزود: مقاومت با قدرت تمام به تجاوز دشمن پاسخ خواهد داد و مردم غزه هرگز تسلیم محاصره ای که باید لغو شود، نمی شوند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه برخی مناطق نزدیک به حصار های امنیتی و زمین‌های زراعی در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

طبق بیانیه وزارت بهداشت فلسطین  "محمود عادل الولایده" ۲۴ ساله، "محمد فرید ابوناموس" ۲۷ ساله و "محمد سمیر الترامسی " ۲۶ ساله شهدای بمباران های بامداد امروز هستند.

این در حالی است که ارتش رژیم اشغالگر شنبه شب مدعی شد که سامانه موشکی «گنبد آهنین» دو فروند از سه راکت شلیک شده از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را رهگیری کرده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در این مدت ۳۴ هزار نفر از ساکنان مسلمان غزه و فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند که این مایه تأسف برای جهانیان است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: در مقابل این نسل‌کشی بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هستیم و تأسف بارتر اینکه کشورهای اسلامی در این باره خود را به خواب زده اند که این را باید به خواب غفلت و نادانی تعبیر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت غزه از این وضعیت اسفبار وحدت جهان اسلام می‌باشد، عنوان کرد: نباید برای نجات مردم غزه و فلسطین نگاه ما به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها باشد، بلکه این جهان اسلام است که در این باره وظیفه دارد، بنابراین با وحدت و یکدستی می‌توان این نسل کشی بی‌سابقه مسلمانان را توسط رژیم اشغالگر قدس متوقف کرد.
 
ماموستا غلامی یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه دنیا می‌بیند که چگونه صهیونیست ها دست به قتل عام مردم غزه و فلسطین می‌زند باز هم برخی از کشورهای عربی و اسلامی همچنان به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی خود با اشغالگران صهیونیست هستند که این مایه شرمساری برای جهان اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت که صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است