Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@17:14:03 GMT

فیلم/ تلاش انگلیس برای بالا کشیدن پول ایران!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۷۲۲

‍‍‍‍‍‍

گزارش بی بی سی از دودوزه بازی انگلیس در یک پرونده: در سال 1978 مدیر شرکت "ای.ام.اس" دستور داده بود حتی یک ریال هم به ایران پول نپردازند! اساسا آنها قصدی برای دادن این پول هنگفت به ایران ندارند.

دریافت 24 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی انگلیس روباه پیر بریتانیا استعمار بریتانیا دزدی رژیم پهلوی بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد

نخست‌وزیر سابق انگلیس با طرح این ادعا که سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به رژیم صهیونیستی سخت می‌گیرند، خواستار انحلال سازمان ملل شد!

به گزارش مشرق، «لیز تراس» نخست‌وزیر سابق انگلیس و عضو پارلمان این کشور با بیان اینکه دیگر هیچ فایده‌ای برای فعالیت سازمان ملل متحد نمی‌بیند، خواستار انحلال این سازمان شد.

او که در دوره نخست‌وزیری «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس بود، گفت سازمان ملل متحد در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه نقش مخربی داشته است.

تراس در گفت‌وگو با پادکست «نیوزکست» بی‌بی‌سی گفت: «نمی‌توانم هدفی برای سازمان ملل کنونی متصور شوم. در حال حاضر این سازمان در رسیدگی به مسائل بین‌المللی بسیار ناکارآمد بوده و به‌عنوان‌مثال در مورد اسرائیل، عملاً مخرب عمل کرده است.»

این سیاستمدار انگلیسی با بیان اینکه سازمان ملل کنونی تنها وعده‌گاهی برای دیدار دولت‌های جهان است، گفت: «شورای امنیت سازمان ملل با ساختاری کنونی‌اش، با عضویت روسیه و چین، بی‌شک سودی برای امنیت جهان ندارد. من ائتلاف کشورهای هم‌فکر مانند ناتو را به‌مراتب ترجیح می‌دهم.»

تراس با طرح این ادعا که سیاستمداران انگلیسی نسبت به «اسرائیل»، «تعصب» منفی دارند، از رویکرد ایالات متحده نیز انتقاد کرد و گفت: «فکر می‌کنم آمریکا در حال حاضر بیش از حد از اسرائیل انتقاد می‌کند.»

این در حالی است که به عنوان مثال در حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس در دفاع از مواضع این رژیم نقش فعال داشتند؛ حال آنکه حمله ایران در واکنش به حمله پیش‌دستانه رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران انجام شد.

او در یک گفت‌وگوی طولانی برای تبلیغ کتاب خود با نام «۱۰ سال برای نجات غرب» خواستار قطع دسترسی چین به بازارهای تجاری شد و پیشنهاد داد هر کشوری که با چین همکاری تجاری دارد طرد شود!

تراس با انتقاد از روابط تجاری دولت انگلیس با چین گفت: «فکر می‌کنم ما در روابط تجاری خود با چین بیش از حد آزاد و آسان برخورد می‌کنیم. در دولت دیدم که بسیاری از افراد به فواید اقتصادی کوتاه‌مدت تجارت با چین فکر کرده و هزینه‌های شدید آن را در درازمدت در نظر نمی‌گیرند.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نتیجه سرعت بالا و عدم کنترل سر پیچ (فیلم)
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • ۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)
  • لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد
  • ابراز خوشحالی دختر خردسال رفسنجانی از حمله ایران به اسرائیل با کشیدن نقاشی + فیلم
  • گروسی: دنبال سفر به ایران هستم/ غنی‌سازی با خلوص بالا به معنای ساخت بمب نیست