Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایران خودرو، این خودروساز از فرصت تعطیلات تابستانی برای تکمیل خودروهای ناقص بهره برداری کرده و همزمان با تکمیل، درحال صدور سند و تحویل خودروها به مشتریان است.

انتظار می رود با ادامه روند کنونی، تعداد خودروهای تکمیلی و تحویل به مشتریان تا پایان تعطیلات تابستانی به عددی بالاتر از برنامه ۲۰ هزار دستگاه نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پیشتر «فرهاد به نیا»‌ سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو به ۱۶۰ هزار خودروی ناقص باقی مانده در کف کارخانجات خودروسازی اشاره و ارزش تقریبی آنها را هفت هزار میلیارد تومان برشمرده بود.

وی، سهم ایران خودرو و سایپا از خودروهای ناقص باقی مانده در کف کارخانجات را به ترتیب ۹۵ هزار دستگاه و ۶۵ هزار دستگاه اعلام کرده بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۹ کیلومتر از این جاده تعریض و بهسازی شده و تنها حدود یک کیلومتر انتهایی آن باقی مانده گفت: ۵ کیلومتر از این مسیر در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شده و یک کیلومتر باقی مانده نیز امسال با ۵ میلیارد تومان اعتبار دیگرتکمیل خواهد شد. محمدی گفت با بهسازی این مسیر و نصب سه دستگاه دوربین کنترل سرعت حوادث رانندگی منجر به فوت در این مسیر به صفر رسیده است. وی افزود:عرض این جاده نیز از ۶ متر به ۱۱ متر افزایش یافته و این موجب تسهیل در عبور و مرور نیز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد