Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، به رژیم صهیونیستی درباره ادامه جنایات علیه ملت فلسطین هشدار داد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش حماس در واکنش به شهادت سه فلسطینی در نوار غزه تاکید کرد اقدام نظامیان رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی در شمال نوار غزه جنایت جدیدی است که به پرونده سیاه اشغالگران اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش هشدار داده است که ادامه جنایات اشغالگران، سبب انفجار اوضاع و تشدید تنش خواهد شد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد

جنبش حماس وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم و تأکید کرد آمریکا با اقدام خود بار دیگر نشان داد که علیه ملت فلسطین است.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا بار دیگر در برابر اراده بین‌المللی ایستاد و از حق وتو علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل استفاده کرد. آمریکا با این اقدام بار دیگر نشان داد که علیه ملت فلسطین و حق این ملت برای تعیین سرنوشت و تشکیل کشور فلسطین و حامی رژیم فاشیست اشغالگر است که برای از بین بردن مسئله فلسطین تلاش می‌کند.

به نقل از خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: دولت آمریکا با این موضع، خودش را در کنار رژیم نازی صهیونیستی در انزوا قرار داد و خود را از اراده و خواست بین‌المللی که در کنار حقوق مشروع ملت فلسطین ایستاد، جدا کرد.

جنبش حماس تأکید کرد: ما به شدت موضع جانبدارانه آمریکا از رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم برای حمایت از مبارزه ملت فلسطین و حق مشروع آن برای تعیین سرنوشت فشار بیاورند. ملت ما به مبارزه و مقاومت تا زمان اخراج اشغالگران و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس ادامه می‌دهد. ما از مواضع کشور‌هایی که در کنار فلسطین ایستادند و به این قطعنامه رأی مثبت دادند و همچنین کشور الجزایر، گروه عربی، سازمان همکاری اسلامی و کشور‌های جنبش عدم تعهد که از این قطعنامه حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم.

آمریکا در جلسه بامداد جمعه شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه پیشنهادی الجزایر را که خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل می‌شد وتو کرد.

آمریکا پیشتر تهدید کرده بود قطعنامه را وتو می‌کند.

تصویب این قطعنامه به معنای به رسمیت شناختن کشور فلسطین بود.

پیشتر نیز اخباری درخصوص تلاش آمریکا برای اعمال فشار به دیگر کشور‌ها درخصوص ارائه رای منفی به عضویت فلسطین در سازمان ملل منتشر شده بود.

در این رأی‌گیری، ۱۲ عضو شورای امنیت به قطعنامه رأی مثبت دادند و آرای انگلیس و سوئیس نیز ممتنع بود.

این چهارمین وتوی آمریکا در جهت حمایت از رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه است.

تشکیلات خودگردان فلسطین مخالفت آمریکا با عضویت کامل این کشور در سازمان ملل را محکوم و آن را «ناعادلانه و غیرموجه» توصیف کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه