Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن باقری روز یکشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود: این پروژه در بخش های مختلف اماده بهره برداری شده و برخی از پروژه های حوادثی شامل دیواره سازی رودخانه ها و گوشواره سازی پل ها در فهرست برنامه های هفته دولت قرار نگرفته است.

معاون امور عمرانی فرمانداری تنکابن خطاب به برخی دستگاه های اجرایی شهرستان خاطر نشان کرد : بعد از سیل مهرماه ۹۷ برخی پروژه های حوادثی دستگاه ها هنوز به اتمام و بهره برداری نرسیده که با توجه به نزدیک شدن فصل بارش می بایست اهتمام بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری تصریح کرد: هنوز تثبیت بستر بسیاری از رودخانه های منطقه انجام نشده که در صورت بارش های تند و رگباری می تواند مشکل ساز شود و تسریع در اجرای این کارها ضروری است.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن هم با اشاره مطالب مطرح شده در فضای مجازی در خصوص جابجایی امام جمعه گفت : هرگونه ادعایی مبنی بر نقش دولت در عزل و نصب امامان جمعه کذب محض است و اینگونه اقدامات از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور صورت می گیرد.

دو هفته قبل با حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور،  حجت الاسلام سید مهدی هدایتی جایگزین حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر به عنوان امام جمعه شهر تنکابن در غرب مازندران انتخاب شد.

سید امیرحسینی جو در این جلسه افزود: کنار گذاشته شدن امام جمعه این شهرستان توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور صورت گرفته که یک نهاد کاملا مستقل است و زیر نظر رهبر معظم انقلاب اداره می شود.

وی اظهار داشت : حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه سابق شهر تنکابن با وجود برخی اختلاف سلیقه ها ، تعامل و همکاری خوبی با مجموعه شهرستان داشت و بابت کنار گذاشتن ایشان هیچ نظری از فرمانداری به عنوان نماینده دولت گرفته نشد.

حسینی جو با بیان اینکه همه باید به تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور احترام بگذاریم ، خاطر نشان کرد : برخی ادعا می کنند که فرمانداری در این زمینه نقش داشته و اعلام کرده اند که دست به افشاگری خواهند زد و ما نیز منتظر افشاگری آنها هستیم.

به گفته فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، با معرفی امام جمعه جدید طبق روال معمول از حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه پیشین تجلیل خواهد شد و هیچگونه کوتاهی در این زمینه صورت نگرفته است.

حسینی جو یادآور شد : در این شهرستان وحدت و انسجام لازم وجود دارد و در تلاش هستیم تا آن را گسترش دهیم.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از علیرضا پورعلم خبرنگار خبرگزاری ایرنا بابت انعکاس دقیق خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت تدبیر و امید تجلیل و قدردانی شد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

۱۸۹۹/۱۶۰۲/۷۵۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید، ۲۷۱ پروژه مختلف انکشافی به ارزش بیش از ۳۴۰ میلیون افغانی در ولایت پروان به بهره برداری سپرده شده است.

این وزارت اعلام کرد این پروژه ها در ولسوالی‌های جبل‌السراج و سیدخیل ولایت ‎پروان به بهره‌برداری سپرده شده است.

به گفته این وزارت، پروژه‌های تکمیل‌شده شامل احداث سرک‌های کانکریتی، جغل‌اندازی سرک‌های قریه‌‌ها، حفر چاه‌های آب آشامیدنی صحی، ساخت کانال‌های آب زراعتی، پل‌ها و دیوارهای محافظتی می‌شوند.

گفتنی است که در ماه های پسین روند ساخت پروژه های کوچک در کشور از سوی حکومت و موسسات روی دست گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد