Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:27:22 GMT

تصمیم جدید دولت برای تنظیم بازار مرغ

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۰۸۲۴

یک مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار از تصمیم جدید دولت برای تنظیم‌بازار گوشت مرغ خبر داد و گفت: تامین نهاده‌ها با نرخ مناسب و پیش‌خرید مرغ از زنجیره بزرگ تولیدی این کار در دستور کار قرار گرفت.

یک مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور تامین ذخایر استراتژیک مرغ کشور و ورود قدرتمند شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر خرید کالاهای اساسی دولت، برنامه تامین به موقع ذخایر در دستور کار قرار گرفته است که بر اساس آن، از محل قراردادهای پیش‌خرید گوشت مرغ در قبال تامین مناسب و به موقع نهاده‌ها با نرخ و تسهیلات ویژه، این ذخایر تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع با تصمیم دولت، تامین نهاده‌ها با نرخ مناسب و پیش‌خرید مرغ از زنجیره بزرگ تولیدی این کار در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار، با این تصمیم دولت، در آینده‌ای نزدیک بازار گوشت مرغ به تعادل رسیده و با اجرای دقیق این برنامه نیز، ذخیره‌سازی مناسب صورت گرفته و بازار در آرامش، به تامین مایحتاج مردم اقدام خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دولت تنظیم بازار مرغ عید غدیر سالار آقاخان آیت الله یزدی نفتکش گریس ۱ حماسه پاوه لیگ نوزدهم ولی الله سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر